تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801776573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف کنندگان علیه داعش حامیان مالی و نظامی تروریست‌ها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله شبستری:
ائتلاف کنندگان علیه داعش حامیان مالی و نظامی تروریست‌ها هستند خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: ائتلاف کذایی غرب علیه داعش با هدف سرپوش گذاشتن بر حمایت‌های قبلی از این گروهک تروریستی است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به هنگام مرخص شدن از بیمارستان در زمینه ائتلاف چند کشور علیه داعش، اظهار داشت: این ائتلاف کاری بسیار پوچ، توخالی و جهت دار است. 
وی با بیان این‌که این ائتلاف کذایی غرب علیه داعش با هدف سرپوش گذاشتن بر حمایت‌های قبلی از این گروهک تروریستی است، خاطرنشان کرد: ائتلاف 25 کشور در پاریس علیه داعش در حالی برگزار شد که تمامی شرکت‌کنندگان این اجلاس خود حامی مالی، نظامی و سیاسی داعش بوده اند. 
نماینده خبرگان رهبری تصریح کرد: همه می دانند که خود این کشورها در پدید آمدن داعش نقش داشته و از جمله پایه گذاران این گروهک تروریستی هستند، به عبارت دیگر ادعای آمریکا در زمینه مبارزه با تروریست و داعش دروغ است و در گفته هایشان تناقض مشاهده می شود. 
آیت الله شبستری با اشاره به این‌که عراق نیازی به جنگ نیابتی ندارد، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ برخلاف ادعای آمریکا، حرکتی که در عراق موجب شکسته شدن کمر داعش شد، کار مردم و ارتش عراق بود و مردم دنیا و خود گروه تروریستی داعش نیز این حقیقت را به خوبی می دانند. 
وی سیاست های شیطانی آمریکا در عراق و منطقه را نوعی تغییر تاکتیک برای تسلط بر جریان‌ها و حوادث سیاسی و امنیتی خاورمیانه دانست و افزود: آمریکا هر هدفی داشته باشد، نشأت گرفته از اهداف شیطانی است، به همین دلیل شعار مرگ بر آمریکا هیچگاه از صحنه روزگار محو نخواهد شد. 
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها اظهار کرد: متولیان آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی بدانند که علم بدون تهذیب همچون دادن تیغ بر دستان انسان مست است، به همین دلیل تعلیم باید همراه با تعلم باشد. 
وی با بیان این‌که علم سبب زنده بودن دل ها و نورانی شدن دیدگان شده و بر بصیرت انسان می افزاید، تصریح کرد: تحصیل و تهذیب باید همراه با یکدیگر ارایه شود، کسب علم بدون اخلاق هیچ فایده ای به حال بشریت نخواهد داشت، انتظار داریم آینده‌سازان جامعه با اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت شوند./935/پ201/ب4



۱۳۹۳/۶/۲۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن