تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عيد قربان و حديث دوست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عيد قربان و حديث دوست
ويژه برنامه "حديث دوست" راديو دانش به مناسبت عيد قربان با حضور دكتر كريمی مدرس حوزه و دانشگاه به موضوع فلسفه قربانی كردن می پردازد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملی،  ويژه برنامه "حديث دوست" با حضور دكتر كريمی مدرس حوزه و دانشگاه به موضوع فلسفه قربانی كردن می پردازد.
 
در اين برنامه از تاثير اين عيد بر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اينكه اين عيد چه ميزان بر فدا كردن جان در راه اسلام و ايمان موثر است گفت وگو خواهد شد .
 
ويژه برنامه "حديث دوست" كاری از گروه دانش و كار ، به تهيه كنندگی ليلا مؤيدی و گويندگی مرضيه بغدادی، يكشنبه ساعت 17  از شبكه راديويی دانش پخش خواهد شد .
 
علاقه مندان می توانند در تهران روی موج اف ام رديف 91.5 و در البرز رديف 91.3 مگاهرتز و در سراسر كشور بوسيله گيرنده های ديجيتالی (ست تاپ باكس) شنونده اين برنامه باشند.






تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن