تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Tropical Fish theme - پوسته ماهی های گرمسیری برای ویندوز 8 و وی


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Tropical Fish theme - پوسته ماهی های گرمسیری برای ویندوز 8 و ویندوز 7

پوسته Tropical Fish theme مجموعه ای از تصاویر خیره کننده ی ماهی های کوچک و بزرگ رنگارنگ گرمسیری را شامل می شود که در دنیای زیبا و شگفت انگیز زیر آب زندگی می کنند. با تماشای این تصاویر ناب و رنگ های آرامش بخشی که در ساخت این پوسته ی ویندوز به کار رفته اند می توانید بک گراند سیستم خود را به یک آکوریوم بی نظیر تبدیل کرده و هنگام استفاده از سیستم خود آرامش را تجربه کنید. ماهی های گرمسیری (Tropical Fish) در مناطق گرمسیری (استوایی) زمین یافت می شوند و به خاطر رنگ بندی روشنشان برای استفاده به عنوان ماهی های آکواریومی محبوبیت بالایی دارند.
هر پوسته و یا تم (Theme) ترکیبی از عکس های پس زمینه دسکتاپ (Background)، رنگ های ویندوز و صداهای متناسب است که با دانلود، ذخیره و اجرای آن ها در کامپیوتر (لپ تاپ و یا تبلت) خود می توانید محیطی متفاوت با تصاویر، رنگ ها و صداهای متناسب را بر روی ویندوز خود تجربه کنید. این تم ها می توانند برای Windows 8.1, Windows RT 8.1 و Windows 7 (نسخه های  Home Premium, Professional, Enterprise Ultimate) مورد استفاده قرار گیرند.


Tropical Fish theme Screenshot 1

Tropical Fish theme Screenshot 2

Tropical Fish theme Screenshot 3

Tropical Fish theme Screenshot 4

Tropical Fish theme Screenshot 5

Swimming in schools and captured in hypnotically vivid close-ups, darting through coral reefs and backlit by an ocean-filtered sun, the fish in this free theme for Windows bring a fantastic world of tropical colors to your desktop.
A theme is a combination of desktop background pictures, window colors, and sounds. All of the images will be downloaded when you click Download theme.
This theme can only be used in Windows 8.1, Windows RT 8.1, and in Windows 7 Home Premium, Professional, Enterprise, or Ultimate editions.
More info (open/close)

مشخصات شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل:
تاریخ انتشار: 11:11 - 93/7/3
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:



لینک های دانلود

دانلود - 9.1 مگابایت

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

لینک را کپی کنید


رمز فایل www.p30download.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن