تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820028496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساده زیستی ویژگی برجسته آیت الله جباری بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نورزاد:
ساده زیستی ویژگی برجسته آیت الله جباری بوده است
بهشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار بهشهر، ساده زيستي، تواضع، مردمي بودن و بسياري از ويژگي هاي را از برجستگي هاي آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي نورزاد، صبح سه شنبه در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي بزرگداشت اربعين امام جمعه فقيد بهشهر و يادواره شهداي اين شهرستان افزود: ما هر چه داريم از بركت خون شهدا و درسها و پندهاي علماي دين است كه انقلاب ما را در برابر توطئه هاي دشمن بيمه كرده است. وي با گراميداشت نام و ياد امام جمعه فقيد بهشهر و 800 شهيد اين شهرستان اظهار داشت: آيت الله جباري دلداده شهدا بود و به همين دليل در جوار شهدا نيز به خاك سپرده شد و براساس گزارش بيش از يك هزار نماز براي شهدا و خانواده هاي شهدا در طول حياتشان اقامه كردند. وی يادآور شد: آگاهي بخشي، ولايتمداري و تبليغ و تبيين انديشه هاي ناب اسلامي و انقلابي و ديني از مهمترين مسائلي بود كه آيت الله جباري(ره) به آن اهتمام ويژه داشتند و لحظه اي در طول زندگي شان از خظ ولايت جدا نشدند. نورزاد با اشاره به برگزاري مراسم اربعين امام جمعه فقيد بهشهرافزود: این مراسم صبح جمعه، يازدهم مهر ماه، در مصلي این شهر برگزار می شود. وي همچنين با گراميداشت نام و ياد شهدا نيز اظهار داشت: آسايش و آرامش امروز جامعه مديون رشادتهاي رزمندگان ديروز و شهدا وآزادگاني است كه از جان خود گذشتند تا امنيت در اين جامعه حاكم شود چرا كه یاد و خاطره شهیدان موجب تحول و رشد معنوی آحاد جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی مي شود. نورزاد ادامه داد: تمام امكانات شهرستان براي برگزاري هشتمين يادواره سرداران و 800 شهيد بهشهر و اربعين امام جمعه فقيد اين شهرستان آماده است و با شناخت صحيح راه شهدا در حفظ دستاوردها و ارزشهاي اين انقلاب تلاش شود. فرماندار بهشهر گفت: با برگزاري اين مراسم تنها گوشه اي از رشادتها و دلاورمرديهاي رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس بيان مي شود تا چراغ راه ما در زندگي باشد. به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سید صابر جباری(ره)، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در سال1317 در روستای «متکازین» بهشهر متولد شد و در سال 1359 با حکم امام راحل به امامت جمعه شهرستان بهشهر منصوب و بيش از 30 سال امام جمعه بهشهر بودند كه در روز دوشنبه دهم شهریور ماه بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر به لقاء الله پیوست و پیکر پاکش روز چهارشنبه 12 شهریور ماه در جوار پنج شهید گمنام در مصلي بهشهر آرام گرفت.


۱۳۹۳/۷/۸ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن