تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806846161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده های شهدا الگوهای صبر و استقامت در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رضا غلامی خجسته در دیدار با خانوداه های معظم شهداء: خانواده های شهدا الگوهای صبر و استقامت در جامعه هستند خبرگزاری پانا: رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان به همراه شهردار و مسؤلین بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان همدان با حضور در منزل خانواده های معظم شهدای شهرداری از آنان تجلیل و دلجویی كردند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر ساعت 08:41



به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در این دیدار ها ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یاد بود و در واقع تجلیل و پاسداشت از خون شهدایی است كه با رشادت و ایثارگری‌های خود امنیت و آرامش را به ما هدیه كردند. رضا غلامی خجسته با بیان اینكه امنیت و آرامش امروز كشور مرهون خون شهدا است، افزود: اهدای شهید از یک خانواده برای دفاع از کشور افتخاری بزرگ است و اگر ایثارگری و فداکاری‌های این خانواده‌ها نبود، امروز هرگز نمی‌توانستیم عزت، استقلال و پیشرفت داشته باشیم. خجسته با تاکید بر انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل های آینده، اضافه کرد: بازماندگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ظرفیت بزرگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و تکریم آنها وظیفه همگان است. عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینكه تمام دنیا در دوران جنگ تحمیلی علیه نظام اسلامی قرار گرفته بودند، اضافه كرد: با ایستادگی و رشادتهای فرزندان ایران اسلامی و ثمربخشی خون شهدا امروز شاهدیم كه ابرقدرت‌ها در برابر ایران اسلامی زانوی ادب زده‌اند. غلامی خجسته گفت: دشمن امروز با تهاجم فرهنگی و به صورت نرم‌افزاری به جنگ نظام اسلامی آمده و ما هنوز احساس می‌كنیم كه دوران دفاع مقدس است اما جنگ نرم و فرهنگی است كه با مدد‌ گرفتن از شهدای والامقام در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌كنیم. وی در ادامه با بیان اینکه ما قدردان صبر و استقامت مادران و همسران  شهدا هستیم افزود: خانواده‌های شهدا الگوهای خوبی برای خانواده ها در جامعه هستند. شهردار همدان نیز صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا را ستودنی دانست و گفت: تکریم این خانواده ها تکلیف همگانی است که مدیریت شهری در این زمینه سرکشی از خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران را در برنامه های خود گنجانده است. سید مصطفی رسولی اضافه کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان، رفع مشکلات و دغدغه های خانواده های شهداء و ایثارگران در امور شهری در دستور کار  شهرداری قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به تخفیف عوارض اشاره کرد. رسولی سرکشی و تکریم ازخانواده های شهدا را اقدام کوچکی در دلجویی از آنها دانست و گفت: خانواده های ایثارگران یادگارهای ارزشمندی هستند که همواره جایگاه آنها را باید ارج نهاد. مجید صفدری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان همدان هم در این دیدار ها اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در تکریم و سرکشی از جامعه ایثارگر را قابل تقدیر دانست و افزود: رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران در منازل آنها اقدام ارزشمندی است که می تواند باعث دلگرمی آنها باشد. گفتنی است، این دیدارها از خانواده های شهیدان حسین اجاقی و مقیمی در فضایی آكنده از معنویت به عمل آمد و شهردار همدان دستور رفع مشکلات آنها در زمینه امور شهری را صادر کرد و نیز خانواده های شهدا هر كدام به فراخور از دغدغه‌های خود گفتند و در پایان به رسم یادبود لوح یادبود و هدایایی به این خانواده های بزرگوار اهدا شد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن