تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813033679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیون خون شهدا و خانواده های آنها هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 6 شیراز: مدیون خون شهدا و خانواده های آنها هستیم خبرگزاری پانا: شهردار منطقه شش شیراز گفت: ما همگی مدیون خون شهدا وخانواده های معظم آنها هستیم و حضوردر بین آنها برای ما دلگرمی است.
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 11:11



به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل صالحی در تجلیل از سه مادر شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا به ما روحیه می دهد تا بتوانیم در راه رسیدن به اهداف عالیه و مقدس جامعه اسلامی گام های موثر و بلندتری برداریم.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: ما باید از هفته دفاع مقدس درس بگیریم و تلاش کنیم همان گونه که جوانان ما در زمان جنگ از جان خود گذشتند و در مقابل تسلیحات دشمن مقاومت کردند مانیز با پیروی از این عزیزان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کرده و سعی کنیم جوانانی فرهیخته همچون شهدا برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.
شهردار منطقه شش شیراز خطاب به مادران معزز شهدا گفت: بزرگترین افتخار برای ما وجود شما خانواده های شاهد در شهر شیراز، به ویژه محدوده منطقه شش است و از این که خادم و خدمتگزار شما هستیم به خود می بالیم و افتخار می کنیم.
سیداحسان اصنافی نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر و ناظر بر امور منطقه شش شهرداری شیراز نیز در این دیدارگفت: شهدا منشا خیرو برکت در جامعه اسلامی هستند وامیدواریم که بتوانیم در ارائه خدمت به مردم به گونه ای عمل کنیم که در مقابل شهدا و خانواده آنها سرافکنده نشویم.
بنا به اعلام این روابط عمومی ، دیدار با جانبازان، پایگاه مقاومت منطقه، فرمانده هان سپاه مقاومت ناحیه ثارالله.(ع) و بقیه الله (عج) و حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز، دیداربا ائمه جماعات، یاوران شورای اسلامی محلات، برپایی نمایشگاه کتاب، همایش پیاده روی خانوادگی و آیین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه هایی بود که شهرداری منطقه شش در هفته دفاع مقدس برگزارکرد .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن