تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813027877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به خانواده شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لزوم افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به خانواده شهدا خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر بر لزوم افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به خانواده شهدا تاکید کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور ساعت 19:42



  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ،
استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان بوشهر در منزل خانواده شهید احمد یاسی در بوشهر حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های این خانواده قرار گرفتند.

استاندار بوشهر در این دیدار اظهار داشت: موفقیت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران است و تجلیل از خانواده شهدا در هر شرایطی لازم و ضروری است.

دکتر مصطفی سالاری افزود: رسیدگی به مشکلات و معضلات خانواده شهدا و رفع دغدغه‌های این عزیزان در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بنیاد شهید در زمینه درمان خانواده شهدا از همه توان خود باید استفاده کند و با تمهیدات اندیشیده شده توسط بنیاد شهید، والدین شهدا برای امور درمانی خود هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

استاندار بوشهر یادآور شد: کیفیت‌بخشی به خدمات‌رسانی به خانواده شهدا از برنامه‌هایی است که مسئولان بنیاد شهید استان باید مورد توجه قرار دهند و همواره باید برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به خانواده شهدا آماده باشیم.

دکتر سالاری گفت: سرکشی به خانواده شهدا به منظور آشنایی با مشکلات این خانواده‌هاست و در حد توان و ظرفیت موجود برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنیم.

بیمه طلائی برای درمان خانواده‌های شهدا ارائه می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی برای خدمات‌رسانی مناسب به خانواده های شهدا و ایثارگران برداشته شده است که ساماندهی گلزار شهدا در نقاط مختلف استان بوشهر است.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، ادامه داد: 209 گلزار شهدا با یک‌هزار و 961 مزار شهید در استان بوشهر داریم که بخش زیادی از این گلزارها تاکنون ساماندهی شده است.

وی از تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد و افزود: در زمینه اشتغال خانواده‌های شهدا استان بوشهر دارای رتبه سوم کشور است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: بیمه طلائی برای درمان خانواده‌های شهدا ارائه می‌شود که خدمت بسیار خوبی برای کاهش مشکلات درمانی خانواده‌های شهدا است و برای درمان خود نیازی نیست که حتی یک ریال پرداخت کنند.

وی همچنین به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت مسکن خانواده‌های شهدا اشاره کرد و ادامه داد: وام 70 میلیون تومانی برای خرید یا ساخت مسکن به والدین شهدا ارائه می‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن