تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798399077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز همکاری بوئینگ و ایرباس با ایران |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آغاز همکاری بوئینگ و ایرباس با ایران
در ادامه تعاملات بین المللی که پس از توافق ژنو در حال شکل گیری است، شرکت های بوئینگ و ایرباس ، همکاری های فنی خود با ایران را رسماً کلید زدند.
کد خبر: ۴۳۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳ - 28 September 2014


در ادامه تعاملات بین المللی که پس از توافق ژنو در حال شکل گیری است، شرکت های بوئینگ و ایرباس ، همکاری های فنی خود با ایران را رسماً کلید زدند.

به گزارش شبکه خبر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر روند ارائه مدارک و اطلاعات فنی که به طور جدی مورد نیازمان بود به خوبی در جریان است و شرکت های بوئینگ و ایرباس، قطعات مورد نیاز را نیز تحویل می دهند.

علیرضا جهانگیریان که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد افزود: البته به دلیل مشکلات بانکی، انتقال پول به کندی صورت می گیرد و این، روند انتقال قطعات را زمان‌بر کرده است.

وی درباره هواپیماهای فوکر نیز گفت: برغم همکاری بوئینگ و ایرباس، شرکت رولزرویس که قطعات فوکر را تولید می کند، حاضر به همکاری نشده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که به پایین‌تر بودن قیمت برخی قطعات تأمین‌شده توسط دلالان اشاره کرد، گفت: چنین موردی از سوی شرکت‌های هواپیمایی گزارش نشده است اما در خرید مستقیم از شرکت‌های سازنده قطعات هواپیما هزینه تعهدات، پشتیبانی و خدمات شرکت سازنده هم لحاظ می‌شود.

آزادسازی قیمت بلیت هواپیما منتفی شد
معاون وزیر راه با بیان اینکه فعلاً درخواستی از سوی ایرلاین‌ها برای خرید توپولف نداشته‌ایم، گفت: به دلیل نبود ظرفیت کافی اعم از هواپیما و صندلی پرواز فعلاً قوانین آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اجرا نمی‌شود.

علیرضا جهانگیریان امروز در ادامه نشست خبری خود اظهارداشت: موضوع خرید توپولف‌های ۲۰۴ از ۱۰ سال پیش مطرح بود و در مدت زمان کوتاهی نیز این هواپیما توسط ماهان ایر استفاده شد.وی ادامه داد: ورود هواپیما به ایران مراحلی دارد که در ابتدا باید شرکت متقاضی وجود داشته باشد اما هنوز درخواستی از سوی ایرلاین‌ها نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: در مرحله بعد سازمان هواپیمایی بررسی می‌کند که این هواپیما مشخصات پرواز در شرایط آب و هوایی ایران را دارد یا خیر.

توقف آزادسازی نرخ بلیت هواپیما
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: طبق قانون برنامه پنجم در راستای متنوع‌‌سازی نرخ بلیط هواپیما اقدام شد.جهانگیریان گفت: در حال حاضر شرایط برای آزادسازی کامل نرخ‌ها فراهم نیست زیرا عرضه صندلی هواپیما به تعدادی نیست که بتوان قیمت‌ها را کاملاً آزاد کرد. بر همین راستا به دنبال افزایش عرضه هستیم.

پیگیری برای جلوگیری از فروش بلیط با قیمت‌های غیرقانونی
وی در پاسخ به این سوالی مبنی بر نظارت بر عملکرد فروش بلیط هواپیما گفت: شرکت‌ها موظف به درج قیمت روی سایت اطلاع‌رسانی خود هستند.رئیس سازمان هواپیمایی بیان کرد: در متنوع‌سازی نرخ‌ها که تا سقف ۳۰ درصد بیشتر از نرخ‌های سال ۹۱ بود، لیست‌هایی از قیمت‌ها توسط شرکت‌ها اعلام شد و ما تائید کردیم.

جهانگیریان افزود: دفاتر مجاز مسافرتی که مجوز از سازمان هواپیمایی دارند دسترسی به فروش بلیط دارند اما برخی دفاتر خدمات مسافرتی که دارای مجوز از سازمان هواپیمایی نیستند نیز اقدام به فروش بلیط می‌کنند و حتی فروش بلیط در برخی از سایت‌ها نیز انجام می‌شود.

معاون وزیر راه بیان کرد: در حال پیگیری هستیم تا از طریق مراجع ذیصلاح، ایت‌هایی که اقدام به فروش بلیط می‌کنند ساماندهی شده و یا اینکه بسته شوند.

وی یادآور شد: همچنین متخلفان نظیر برخی سایت‌های فروش بلیط و نیز دفاتر خدمات مسافرتی بدون مجوز به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن