تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه موافق«جنگ تحریم‌ها» نیست/مسابقه تسلیحاتی نخواهیم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روسیه موافق«جنگ تحریم‌ها» نیست/مسابقه تسلیحاتی نخواهیم داشت


روسیه خود را در انزوای غرب نمی داند و خواهان ادامه «جنگ تحریم ها» نیست. غرب باید متوجه حسن نیت روسیه باشد. روسیه محافظت و حمایت از منافع اقتصادی و دیگر منافع خود را تضمین خواهد کرد. روسیه هیچ برنامه‌ای برای آغاز مسابقه تسلیحاتی ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در مصاحبه با شبکه 5 تلویزیون روسیه در سن پترزبورگ، گفت: روسیه خود را در انزوای غرب نمی داند و نمی خواهد «جنگ تحریم ها» ادامه داشته باشد.
پرجم روسیه و اتحادیه اروپا


رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه، افزود: غرب باید متوجه ناکارامدی تهدیدها و تحربم ها علیه روسیه و همزمان حسن نیت کشورش باشند.»

سرگئی لاوروف افزود، روسیه حفاظت و حمایت از منافع اقتصادی و دیگر منافع خود را تضمین خواهد کرد.

وزیر خارجه روسیه، در ادامه تصریح کرد: من به شما اطمینان می‌دهم که هیچ مسابقه تسلیحاتی وجود نخواهد داشت؛ اما کشور ما برای حمایت و دفاع از خود کاملا آماده خواهد بود. ما هر چیزی را که به آن نیاز داریم در اختیار خواهیم داشت و برای ارتقای ظرفیت دفاعی کشور با پیشرفته ترین روش‌ها تلاش و کار می‌کنیم.

لاوروف، همچنین گفت، مسکو خواهان بهبود روابط با واشنگتن است و به ادامه جنگ تحریم ها با غرب علاقه‌ ای ندارد.   وی افزود: روابط نیاز به تنظیم دوباره دارد.
 
نمای شهر

اشاره لاوروف به تلاش قبلی آمریکا برای بهبود روابط دوجانبه است، روابطی که به علت یک سری تقابل ها و درگیری ها که آخرین مورد آن بحران اوکراین بوده، تضعیف شده است.

لاوروف، تاکید کرد که روسیه احساس نکرده است از غرب منزوی شده؛ اما واشنگتن را به ضربه وارد کردن به روابط روسیه و غرب و استفاده از معیارهای دو‌گانه در مقابله با تروریسم متهم کرده است.   وی همچنین تصریح کرد اظهارات اوباما درباره روسیه نظر جامعه بین المللی را منعکس نمی کند.

آمریکا، اتحادیه اروپا و شرکای آنها چند ماه پیش با مطرح کردن ادعای مداخله روسیه در امور داخلی اوکراین این کشور را تحریم اقتصادی کردند.

برخی مقامات غرب اعلام کردند به محض اینکه روسیه از راهبرد آنها در اوکراین پیروی کند، تحریم ها لغو خواهد شد؛ اما مسکو اعلام کرد هیچ اقدامی رویکرد سیاسی این کشور را تغییر نخواهد داد.


یک شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن