تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشترين رشد متعلق به شاخص زراعت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۰ب.ظ)
بيشترين رشد متعلق به شاخص زراعت در داد و ستدهاي اولين روز کاري هفته شاخص زراعت با بازدهي 4 درصدي توانست بيشترين رشد را در ميان شاخص هاي صنعت از آن خود کند.
به گزارش خبرگزاري موج، در معاملات روز جاري پس از شاخص زراعت که بازدهي چهار درصدي را براي سهامدارانش ثبت کرد ، شاخص صنعت ذغال سنگ با بازدهي مثبت 3.9 و گروه انتشار و چاپ با بازدهي مثبت 3.6 درصدي بيشترين رشد را در شاخص قيمت صنايع از آن خود کردند.
اين در حالي بود که در ميان 39 صنعت حاضر در بورس تهران خودرويي ها با بيشترين حجم و ارزش معاملات توانستند در صدر برترين گروه هاي صنعت قرار بگيرد. گروه مالي و شيميايي ها نيز در رده هاي دوم و سوم نشستند.
در معاملات امروز بورس تهران سهامداران بيش از 357 ميليون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش اين مبادلات 979 ميليارد ريال بود و در 37 هزار نوبت معاملاتي داد و ستد شد.
شاخص کل بورس نيز با تأثير منفي نمادهاي هلدينگ خليج فارس، بانک پاسارگاد و ايران خودرو 85 واحد منفي شد و در عدد 71 هزار و 702 قرار گرفت. اين در حالي بود که نمادهاي پتروشيمي فناوران، گل گهر، هلدينگ نفت و گاز پارسيان و چادرملو با بيشترين تأثير مثبت بر اين متغير مانع افت بيشتر ان شدند.
شاخص صنعت نيز امروز 36 واحد نزولي شد. همچنين شاخص هاي بازار اول و دوم 60 و 184 واحد افت کرد.
همچنين امروز صدرنشيني بازار نيز با بيشترين رشد قيمت متعلق به نمادهاي کشاورزي و دامپروي مگسال، داروسازي امين، ايران دارو، داروسازي سينا، سيمان فارس نو، داروسازي کوثر و نوسازي و ساختمان تهران بود.
اين در حالي بود که سهامداران نمادهاي سرمايه گذاري توسعه آذربايجان، کابل البرز، پارس سويچ، سرمايه گذاري صنعت بيمه، تکنوتار، آبسال و سرمايه گذاري پرديس شاهد بيشترين کاهش قيمت در سهام خود بودند.
همچنين در پايان معاملات امروز سنگين ترين صف هاي خريد براي نمادهاي زامياد، داروسازي امين، داروسازي کوثر، داروسازي زهراوي، نوسازي و ساختمان تهران، داروسازي سينا و کشاورزي و دامپروري مگسال تشکيل شد.
در سوي ديگر بازار سهامداران کاغذ سازي کاوه، سيمان مازندران، صنعتي آما، پارس پامچال، فولاد امير کبير کاشان، سيمان اصفهان و لوازم خانگي پارس براي خروج از اين سهام سنگين ترين صف هاي فروش را تشکيل دادند.
در نهايت امروز ايران خودرو با معامله 34 ميليون سهم، پارس خودرو با معامله 33 ميليون سهم و زامياد با معامله 26 ميليون سهم بيشترين حجم معاملات را داشتند.
همچنين فولاد خوزستان با معامله بلوکي 114 ميليارد ريالي، ايران خودرو با معامله 89 ميليارد ريالي و ارتباطات سيار با معامله 51 ميليون سهمي بيشترين ارزش معاملات را ثبت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن