تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد آرام شاخص کل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۲۵ب.ظ)
رشد آرام شاخص کل در داد و ستدهاي روز جاري بورس تهران رشد شاخص کل تداوم يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، در نتيجه معاملات روز جاري شاخص کل متاثر از رشد قيمت نمادهاي بزرگ و تاثير گذاري همچون مخابرات، ارتباطات سيار، سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي، نفت سپاهان و نفت پارس 35 پله صعود کرد و در عدد 71هزار و 443 به کار خود پايان داد.
اين در حالي بود که دو نماد سرمايه گذاري اميد و بانک پاسارگاد با بيشترين تاثير منفي بر شاخص باعث افت اين متغير شدند.
شاخص صنعت نيز امروز 56 واحد بالا رفت. همچنين شاخص هاي بازار اول و دوم به ترتيب 18 و 116 واحد صعود کردند.
گفتني است سرمايه گذاران در روز جاري بيش از 459 ميليون سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش اين معاملات بيش از يک هزار و 328 ميليارد ريال بود و در 32هزار نوبت معاملاتي انجام شد.
همچنين در ميان 39 صنعت حاضر در بورس تهران در آخرين روز کاري هفته صنعت راديويي با بيشترين حجم معاملات توانست در صدر برترين صنايع قرار بگيرد. همچنين صنايع چند رشته اي و مالي نيز در رده هاي دوم و سوم نشستند.
صدرنشيني بازار نيز با بيشترين رشد قيمت متعلق به نمادهاي قند لرستان، قند مرودشت، ذغال سنگ نگين طبس، داده ئردازي ايران، توليدي شيشه رازي، سايپا شيشه و درخشان تهران بود.
اين در حالي بود که نمادهاي شير پاستوريزه پگاه اصفهان،قند شيرين خراسان، سايپا آذين، پست بانک، شهد ايران،فنرسازي زر و رينگ سازي مشهد با بيشترين کاهش قيمت در انتهاي جدول معاملات قرار داشتند.
همچنين امروز داروسازي امين، سرمايه گذاري مسکن شمال شرق، کارخانجات توليدي شيشه رازي،گلوکروزان، سرمايه گذاري گروه توسعه ملي و سپنتا با سنگين ترين صف هاي خريد را به خود اختصاص دادند.
در مقابل نمادهاي سيمان مازندارن، پارس پامچال، کاغذ سازي کاوه، فولاد امير کبير کاشان ، سيمان اصفهان و سيمان دورود با طولاني ترين صف هاي فروش به کار خود پايان دادند.
گفتني است در اين روز سرمايه گذاري معادن و فلزات با معامله بلوکي 159 ميليون سهمي به ارزش 432 ميليارد ريال بيشترين حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد.
پس از آن مخابرات با معامله 42 ميليون سهم و پارس خودرو با معامله 185 ميليون سهم بيشترين حجم معاملات را داشتند. همچنين ارتباطات سيار با ارزش معاملاتي 111ميليارد ريالي و مخابرات با ارزش معاملاتي 109 ميليارد ريالي بيشترين ارزش معاملات را ثبت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن