تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هر توافقي پايان تحريم به صراحت و قاطعانه بايد بيان شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۵:۲۶ق.ظ)
روحاني: در هر توافقي پايان تحريم به صراحت و قاطعانه بايد بيان شود روحاني گفت: تحريم ها بطور کامل بايد برداشته شود و در هر توافقي که مسئله پايان تحريم به صراحت و قاطعانه بيان نشده باشد آن توافقنامه از ديدگاه مردم ايران قابل قبول نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني رئيس جمهور کشورمان در پنجمين روز از سفر خود به نيويورک در نشست خبري با خبرنگاران رسانه‌هاي بين‌المللي گفت: مقطع امسال اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد با درد و رنج بزرگي در منطقه خاورميانه و مواجهه مردم بي گناه اين منطقه با تروريست هاي وحشي مقارن شده است. يکصدا و ندايي که امسال در سازمان ملل مشابه يکديگر به گوش مي رسيد خطر خشونت و افراطي گري و تروريست در منطقه و جهان بود.
رئيس جمهور در ادامه و با اشاره به موضوع هسته اي ايران ادامه داد: در موضوع هسته اي و مذاکرات ايران و گروه 5+1 از سال گذشته تاکنون پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي داشته ايم.
وي افزود: برغم همه اختلافات و مسائلي که داشتيم، توانستيم در ژنو تحت عنوان اقدام مشترک به توافق کوتاه مدت دست پيدا کنيم. روحاني گفت: پس از پايان آن توافق باز هم توافق کرديم که زمان را تمديد کنيم اما فکر مي کنم بعد از 12 سال فراز و نشيب بايد نسبت به آينده و در اين باره شجاعانه تصميم بگيريم.
رئيس جمهور افزود: البته بايد بدانيم به هيچ عنوان تحريم مسير صحيح و درستي نبوده است و ادامه آن کارساز نخواهد بود.
وي افزود: تحريم به ضرر همه ملت ها و دولت هايي است که تحريم کننده و يا تحريم شونده هستند، هيچ گاه تحريم نتوانسته کارساز باشد و در اين مسئله اي که ملت ايران کاملا در هدف فناوري صلح آميز هسته اي متحد است هرگز کارگر نخواهد بود.
رئيس جمهور ادامه داد: ايران هيچگاه دست از فعاليت صلح آميز قانوني خود بر نخواهد داشت و غني سازي در ايران ادامه مي يابد.
روحاني در ادامه نشست خبري در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ان پي آر که پرسيد در مجلس ايران درخصوص توافقات هسته اي انتقادهايي وجود دارد و فکر مي کنيد اقداماتي براي دستيابي به توافق کامل هسته اي وجود دارد، گفت: خيلي طبيعي است که در يک مسئله مهم مثل مسئله هسته اي نظرات کاملا يکسان در سطح کشور نباشد.
وي افزود: مذاکرات با پشتوانه قاطبه مردم انجام مي شود و همه مسئولان عاليرتبه نظام از جمله مقام معظم رهبري با اين مذاکره موافق هستند و تنها راه منطقي هم مذاکره خواهد بود. رئيس جمهور گفت: اگر دو طرف به توافق برسند، البته هر کدام درباره موضوعات داخلي خود مسئوليت هايي دارند که بايد اين مسئوليت را به عهده بگيرند و آن را به اتمام برسانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن