تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن 70 سالگي باشگاه استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جشن 70 سالگي باشگاه استقلال
امروز سالروز هفتادمين سال تاسيس باشگاه استقلال است. اين تيم در روز چهارم مهرماه 1324 با نام دوچرخه سواران تاسيس شد.

 به گزارش "ورزش سه" در ابتدا فعالیت این تیم در رشته دوچرخه سواری بود و بعدها در رشته های دیگر هم فعالیت کرد. در سال 1328 پرویز خسروانی نام این باشگاه را خریداری کرد و اسم باشگاه را به نام باشگاه تاج تغییر داد. پس از انقلاب سال 1357 با مشورت برخی از بازیکنان قدیمی باشگاه مثل علی جباری، منصور پورحیدری و چند پیشکسوت دیگر نام این باشگاه به استقلال تغییر پیدا کرد.

استقلال با 2قهرمانی در آسیا در سال های 1970 و 1991 و 2 نایب قهرمانی در سال های 1992 و 1999 و 2 مقام سومی در سال 1971 و 2002 پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در رقابت ها باشگاه آسیایی محسوب  می‌ شود.

استقلال همچنین با 8 قهرمانی که یک بار آن در لیگ منطقه ای ایران، یک بار در جام تخت جمشید، یک بار در لیگ قدس، 2 بار در جام آزادگان و 3 بار در لیگ‌برتر ایران به دست آمده دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران محسوب  می‌ شود. این تیم با 6 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی در لیگ پرافتخارترین تیم جام حذفی ایران است.


استقلال تهرانليگ برتر


1393/07/04 14:36  تعداد بازدید: 619





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن