تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيستم هاي گرمايشي سهم بسزايي در مصرف گاز کشور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۲ب.ظ)
رئيس هيأت مديره سازمان بهينه سازي مصرف سوخت: سيستم هاي گرمايشي سهم بسزايي در مصرف گاز کشور دارند سيستم هاي گرمايشي همچون بخاري و موتورخانه‌هاي فرسوده سهم بسزايي در مصرف گاز کشور دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدمهدي رحمتي، رئيس هيأت مديره شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت گفت: سيستم هاي گرمايشي همچون بخاري و موتورخانه‌هاي فرسوده و مستهلک، سهم بالايي در مصرف گاز کشور دارند.
وي افزود: کاهش ٥٠ درصدي شدت مصرف انرژي تا سال ١٣٩٩ يکي از اهداف سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت است که بايد به آن دست يابيم.
رحمتي به سياست هاي اجرايي براي طرح هاي بهينه‌سازي مصرف انرژي اشاره و تصريح کرد: بهينه‌سازي مصرف انرژي از طريق قانون هدفمندي يارانه‌ها، رسيدن فرآورده‌هاي نفتي به ٩٠ درصد قيمت فوب خليج فارس تا سال ٩٤، رسيدن قيمت گاز طبيعي به ٧٥ درصد ميانگين قيمت گاز طبيعي صادراتي ايران تا سال ٩٤، رسيدن قيمت برق به نرخ تمام شده تا سال ٩٤، سرمايه‌گذاري در طرح هاي بهينه‌سازي و کاهش مصرف انرژي در بخش هاي مختلف و غيره، از جمله سياست ها و برنامه‌هايي است که مي‌تواند منجر به کاهش مصرف انرژي در کشور شود.
رئيس هيأت مديره سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت به طرح هاي ارسال شده اين سازمان به شوراي اقتصاد براي کاهش شدت مصرف انرژي اشاره کرد و گفت: طرح جايگزيني ١٤٠ هزار تاکسي فرسوده با تاکسي تمام گاز سوز با پيمايش بالا، طرح از رده خارج کردن ١٧ هزار اتوبوس فرسوده ديزلي درون شهري، طرح جايگزيني موتورسيکلت هاي برقي به جاي بنزيني، توسعه حمل و نقل بار و مسافر (مترو و راه آهن)، طرح برق‌دار کردن چاهها و تلمبه‌هاي آب کشاورزي و طرح تسهيل فعاليت سواري هاي دوگانه سوز از طريق توسعه جايگاه هاي سي ان جي در کشور از جمله طرح هاي ارسال شده اين سازمان به شوراي اقتصاد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن