تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیاد ورزشی بانوان وزارت نفت در محمودآباد پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
المپیاد ورزشی بانوان وزارت نفت در محمودآباد پایان یافت
محمودآباد – خبرگزاری مهر: سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان کمتر از 26 سال وزارت نفت با معرفی تیمهای برتر در محمودآباد پایان یافت.



به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره مسابقات که پنجشنبه شب در مجتمع نفت محمودآباد پایان یافت، 600 ورزشکار در هفت رشته در قالب شش کاروان شرکت داشتند.
 
مدیرکل ورزش وزارت نفت در حاشیه این مسابقات گفت: در رشته والیبال تیمهای گاز، نفت ب و پتروشیمی، در رشته بسکتبال، نفت الف، نفت ب و پالایش الف، در رشته شنا پالایش الف، گاز و پالایش ب، در رشته شطرنج تیمهای پتروشیمی، نفت الف و پالایش ب برتر شدند.
 
غلامرضا شاه کرمی بیان داشت: در رشته تنیس روی میز تیمهای پالایش الف، نفت الف و نفت ب، در رشته تنیس خاکی نفت ب، گاز و نفت الف و در رشته تیراندازی گاز، پالایش الف و پالایش ب برتر شدند.
 
وی بیان داشت: 84 ورزشکار در رشته والیبال، 84 نفر در رشته بسکتبال، 108 نفر در رشته شنا، 42 نفر در شطرنج، 42 نفر در تنیس روی میز، 35 نفر در تنیس خاکی و 40 نفر در رشته تیر اندازی رقابت کردند.
 
اختتامیه این مسابقات با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان برگزار و به تیمهای برتر لوح تقدیر و جایزه اعطاء شد. 
 
 
 
 
 



۱۳۹۳/۷/۴ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن