تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برتر رقابت های شنای المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نفرات برتر رقابت های شنای المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی معرفی شدند تبریز - ایرنا - برترین های شش ماده رقابت های شنای نخستین المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی معرفی شدند.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، برترین های 50 متر آزاد، 100 متر قورباغه، 50 متر کرال پشت، 100 متر پروانه، 50 متر قورباغه و 100 متر مختلط انفرادی در رده های سنی 13 تا 14 سال و 15 سال به بالا معرفی شدند.
در 50 متر آزاد در رده سنی 13 تا 14 سال شقایق رنجبر، ملیسا آقایی و نادیا پورشفیعی هر سه از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی 15 سال به بالا مهشاد نیک سیرت از تبریز اول شد و خاطره دخیلی و مهسا ستاری از تبریز دوم و سوم شدند.
در 100 متر قورباغه در رده سنی 13 تا 14 سال شقایق زنده دل، سروین عظیم زاده هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و مریم خدایی یگانه از شبستر به عنوان سوم دست یافت و در رده سنی 15 سال به بالا ایلار معرفت از تبریز قهرمان شد، خاطره دخیلی و الهه قلی پور از تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در 50 متر کرال پشت در رده سنی 13 - 14 سال شقایق رنجبر، نادیا پور مستقیمی و نگین حیدری هر سه از تبریز اول تا سوم شدند و در رده سنی 15 سال به بالا مهشاد نیک سیرت از تبریز به عنوان قهرمانی دست یافت و نکیسا فرهنگی و فائزه پاسبانی از تبریز دوم و سوم شدند.
در 100 متر پروانه در رده سنی 13 - 14 سال شقایق زنده دل از تبریز قهرمان شد، سرین عظیم زاده از تبریز نایب قهرمان و اسماء باقرزاده از تبریز سوم شد و در رده سنی 15 سال به بالا مهشاد نیک سیرت، خاطره دخیلی و فائزه پاسبانی از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.
در 50 متر قورباغه در رده سنی 13 - 14 سال شقایق زنده دل از تبریز اول شد، سروین عظیم زاده از تبریز دوم و مریم خدایی یگانه از شبستر سوم و در رده سنی 15 سال به بالا ایلار معرفت، الهه قلی پور و نکیسا فرهنگی از تبریز عناوین برتر این رقابت ها را از آن خود کردند.
در 100 متر مختلط انفرادی رده سنی 13 - 14 سال شقایق رنجیر، نگین حیدری و سماء باقرزاده از تبریز اول تا سوم شدند.
المپیاد ورزشی بانوان آذربایجان شرقی با حضور 60 تیم در رشته های شنا، دوومیدانی، والیبال و تکواندو به ترتیب در شهرهای شبستر، تبریز، بناب، مراغه و آذرشهر 19 و 20 شهریور ماه جاری در حال برگزاری است.
6120/587


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن