تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820698630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بهداشت مردم با کسي تعارف نخواهيم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۱ق.ظ)
معاون استاندار کرمانشاه: در بهداشت مردم با کسي تعارف نخواهيم داشت معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: در بهداشت مردم و عرضه دام بهداشتي مماشات نخواهيم داشت و در اين رابطه با کسي تعارف نخواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ آيت ا.. آزرمي در سومين جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايي استان در سالجاري موضوع بهداشت مردم را يکي از مهمترين موضوعات و اقدامات مهم مديريت استان برشمرد و افزود: در خصوص تامين بهداشت مردم با احدي مماشات نخواهيم کرد و اين استان ملک عده اي نيست که بخواهند بهداشت مردم را در رابطه با عرضه غير بهداشتي دام به مخاطره بيندازند.
وي تاکيد کرد: نظارت دقيق بر محل عرضه دام جهت تامين و توجه ويژه به موضوع بهداشت مردم ضروري است و دستگاه هاي ذيربط در اين زمينه مسوليت و وظيفه مهمي بر عهده دارند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري توجه به بهداشت مردم را اقدام اساسي عنوان کرد و گفت: در اين خصوص استان ملک چند نفر نيست که بخواهند سلامت مردم را به مخاطره بيدازند، لذا چنانچه افرادي در اين زمينه پافشاري کنند و قصد بي توجهي به بهداشت مردم را داشته باشند حتماً از طريق صداوسيما و رسانه ها آنها را به مردم معرفي خواهم کرد.
وي بيان داشت: جمعيت يک ميليون نفري استان را فداي چند نفر که فقط به منافع خود در بحث کشتار دام مي انديشند، نخواهيم کرد و از دستگاه هاي ذيربط مي خواهيم که برخورد شديدي با اين افراد داشته باشند.
آزرمي خاطر نشان ساخت: اگر نياز باشد از سازمان صنعت ، معدن و تجارت خواهيم خواست که نسبت به عرضه بهداشتي گوشت قرمز که سلامت مردم را به دنبال داشته باشد اقدام کند و من از مردم هيچ موضوعي را مخفي نخواهم کرد و آنها را در جريان بعضي مشکلات کشتارگاه ها خواهم گذاشت و همه قضايا را براي افکار عمومي بيان مي کنم.
وي خواستار تشکيل گروهي متشکل از دفتر امور اجتماعي استانداري، فرمانداري کرمانشاه، دادگستري، شهرداري کرمانشاه، جهادکشاورزي، صنعت ، معدن و تجارت ، دامپزشکي و تعزيرات براي بررسي دقيق از نحوه کشتارگاه ها شد و گفت: اين گروه هر چه سريعتر نسبت به موضوع بررسي دقيقي داشته باشند و براي جلسه آينده نتايج حاصله را گزارش نمايند.
وي همچنين با انتقاد از قيمت بالاي گوشت در استان کرمانشاه نسبت به ديگر استان ها گفت: اين پذيرفتني نيست که قيمت گوشت در کرمانشاه نسبت به ديگر استان ها بالاتر باشد لذا دستگاه هاي ذيربط در اين زمينه موظف به تلاش و اهتمام جهت کاهش قيمت گوشت هستند.
معاون سياسي و امنيتي در پايان بر جمع آوري عرضه هاي گوشت قرمز در بين راه ها که سلامت مردم را به مخاطره مي ندازد ، تاکيد کرد.
در اين جلسه گزارشي از وضعيت کشتار غير مجاز دام در استان توسط دامپزشکي استان ارائه گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن