تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804912240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش‌آفرین‌تر از هاشمی درانقلاب سراغ ندارم / هاشمی تا آخرین قطره خون پای انقلاب و رهبری می‌ایستد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری:
نقش‌آفرین‌تر از هاشمی درانقلاب سراغ ندارم / هاشمی تا آخرین قطره خون پای انقلاب و رهبری می‌ایستد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از کسانی که تا آخرین قطره خون پای انقلاب و رهبری می‌ایستد هاشمی رفسنجانی است.


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری با حضور در مراسم ختم حجت‌الاسلام و المسلمین دعاگو درباره شخصیت وی اظهار داشت: مرحوم دعاگو از مبارزین و سخنورهای شجاع و مخلص در طول انقلاب با سوابق سال‌ها زندان و شکنجه در زمان رژیم پهلوی بود و هیچ‌گاه این سوابق و فرازهای خود را به رخ کسی نکشید.
 
وی با اشاره به نقش پیشتازان مبارزه و انقلابیون و پیشکسوتان گفت: هیچ‌گاه نباید نقش پیشتازان و پیشکسوتان را در طول انقلاب فراموش کرد و کینه و حسد را نسبت به مومنینی که قبل از شما ایمان آورده‌اند به دل نداشته باشیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود: ما ایرانیان گویا منش و روشمان این است که قدر پیشتازان و پیشکسوتان انقلابمان را نمی‌دانیم و در مقابلشان می‌ایستیم.
 
رئیس دفتر بازرسی بیت رهبری ادامه داد: ایرانیان استعداد بالایی دارند اما حافظه تاریخی‌شان بسیار ضعیف است و بسیاری از مسائل و رویدادها را فراموش می‌کنند لذا از یک نوع حادثه 10 بار آسیب می‌بینند.
 
وی به نقش منافقین در طول انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در آن مدت برخی علیه شهید بهشتی جوسازی‌های زیادی کردند و حتی زمانی که وی جهت سخنرانی به مشهدمقدس سفر کرد، پادگان شهر اجازه ورود شهید بهشتی را نداد و ایشان توانستند فقط در یک شهر که نمی‌خواهم اسم آن را ببرم سخنرانی کرد.
 
وی با اشاره به 8 سال جنگ تحمیلی گفت: عده‌ای از افسران در زمان حضور من در پایگاه وحدتی دزفول دور مرا گرفتند و گفتند که دیر آمدید برخی از ما کشته شدیم و برخی را هم به اسارت درآوردند و برو به بهشتی بگو پول‌هایی که با خود به خارج برده‌ای جهت ادامه زندگی به زن و بچه‌هایمان در نبود ما بدهد، این نمونه‌ای از جوسازی علیه شهید بهشتی بود.
 
وی ادامه داد: من خودم سخنرانی برخی از افراد را علیه شهید بهشتی مبنی بر اینکه وی به آلمان دنبال عیاشی و جمع‌آوری ثروت رفته شنیدم این در حالی است که امام خمینی(ره) درباره شهید بهشتی فرمودند از شهادت ایشان سخت‌تر و دردناک‌تر مظلومت بهشتی بود.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برخی حتی علیه مقام معظم رهبری چنان جو ساخته بودند که خود را انقلابی می‌دانستند در حالی که به ایشان سلام نمی‌دادند و روی خود را بر می‌گرداندند.
 
وی اضافه کرد: من هیچ خرده از کسی ندارم و نگران این نیستم که علیه من برگی و سندی را رو کنند، هر چه دارند رو کنند.  
 
رئیس دفتر بازرسی بیت رهبری ادامه داد: امام خمینی(ره) نسبت به برخی افراد گفته بودند که عده‌ای قبل از انقلاب در دستگاه پهلوی حضور داشته و اکنون با انقلابیون هم‌صدا شدند و امام(ره) بارها اشاره داشتند که ملاک حال افراد است. همین که این افراد برای انقلاب همراه ما شده‌اند ملاک است و این جمله به منظور جذب است نه دفع نیروها.
 
وی به دلایل مخالفت برخی افراد نسبت به شهید آیت‌الله شهید بهشتی اشاره و خاطرنشان کرد: این مرحوم همیشه تأکید داشت جاذبه بی‌نهایت و دافعه به حد ضرورت اما منش برخی امروز بر عکس است یعنی دافعه بی‌نهایت است و جاذبه در حد ضرورت هم در آن‌ها نمی‌بینیم. برخی‌ها که هیچ پیشینه‌ درخشانی در انقلاب ندارند و فقط حضور داشتند و ساکت بودند.  
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برخی چوب ولایت می‌خورند و برخی نان ولایت را و آن عده موج سوار و هواشناسند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری به سوابق آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که در قم طلبه بودم کمتر روحانی و شخصیتی را سراغ داشتم که نقش‌آفرین‌تر از هاشمی رفسنجانی در انقلاب باشد. او همواره به انتشار روزنامه‌های مختلفی همچون بعثت و انتقام در قم دست می‌‌زد و همواره از جمله کسانی بود که بر فعالیت انجمن‌های اسلامی در خارج از کشور نظارت می‌کرد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 40 گفت: زمانی که هاشمی از زندان آزاد شد مرحوم فلسفی خطاب به وی گفت شنیده‌ام که شما را بسیار شکنجه داده‌اند اما وی در پاسخ گفت من آدم مقاومی هستم به فکر زندانیان زیر شکنجه باشید.
 
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد که هیچ کس نزدیک‌تر از هاشمی به من نبود و در نماز جمعه از وی تجلیل می‌کرد و به این مسئله تأکید داشت که هاشمی زندگی خود را برای انقلاب گذاشته است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود: اکنون عده ای به خود جرأت می‌دهند که هتاکی و توهین کنند.
 
وی به انتخاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی مقام معظم رهبری بر مسند مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و تصریح کرد: مگر رهبری معظم در انتخاب افراد در مسندهای مختلف با کسی رودربایستی دارد.
 
وی به نقش آیت‌الله هاشمی در طول جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که وی خطاب به بنیانگذار انقلاب به عنوان فرماندهی کل قوا درباره پذیرش قطعنامه 598 گفت: اگر احساس می‌کنید که انقلاب آسیب با پذیرش قطعنامه آسیب می‌بیند من به عنوان جانشین فرمانده کل قوا مسئولیت ان را می‌پذیرم و اعلام  می‌کنم که بعداً من را مجازات و اعدام کنید، صرفاً به این دلیل که انقلاب اسلامی پای برجا بماند.
 
وی افزود: من در اصفهان بر این نکته تأکید داشتم که دشمنان نمی‌توانند با دم شیر بازی کنند و باید به این مسئله اذعان داشت یکی از کسانی که تا آخرین قطره خون پای انقلاب و مقام معظم رهبری می‌ایستد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.
 
وی به عیادت آیت‌الله هاشمی از مقام معظم رهبری اشاره و گفت: هاشمی در پاسخ به سخنان معظم‌له بدون هیچ‌گونه تظاهری گفت که من با عشق آمده‌ام.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری خاطر نشان کرد: تملق، رودربایستی و باندبازی 3 عنصری همچون موریانه هستند که بی سر و صدا به انقلاب آسیب می‌زنند.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن