تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم شبی با خاطره با حضور یادگاران دفاع مقدس در رودسر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم شبی با خاطره با حضور یادگاران دفاع مقدس در رودسر برگزار شد خبرگزاری پانا:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم شبی با خاطره با حضور یادگاران این دوران ایثار و مقاومت در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید انصاری رودسر برگزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر ساعت 12:52



به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی امروز به برکت خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر قدرتمند است و به هیچ عنوان تسلیم زیاده خواهی های دشمن نمی شود.

"سید ضیا الدین حزنی" با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است در دنیا که برای به ثمر رسیدن آن همه ملت ایران در آن سهیم و شریک بودند، افزود: این از ابهت و عظمت نظام است که امام راحل همه را وارد صحنه کرد و در جنگ تحمیلی نیز ملت با تمام توان وارد صحنه دفاع شدند و از اسلام و نظام صیانت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک عزیز جمهوری اسلامی به دست دشمن باقی نماند و این بسیار برای ما مهم و بی سابقه است.

سردار حزنی تصریح کرد: ما افتخار می کنیم در هشت سال دفاع مقدس هم فرمانده پاک، هم هدف پاک و انسان های پاک داشتیم و نتیجه اش این شد که توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای ما مظلومانه برای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند و در این راه به شهادت رسیدند، ادامه داد: امروز جمع شده ایم تا بهانه ای باشد برای تجدید بیعت با شهیدان و اینکه راه آنان را که راه عزت و سرافرازی نظام است ادامه دهیم.

به گفته وی، این مملکت پر از ستارگان "شهداست "که کسی نمی تواند به این نظام آسیب وارد کند.

وی در پایان بیان کرد: خدا را شاکریم شهدای ما با تاسی از ولایت از اسلام، قرآن، دین و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و در این راه عزتمند و سرافراز شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن