تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایثار و مقاومت شهدای دفاع مقدس باید الگوی نسل جوان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان مهدوی:
ایثار و مقاومت شهدای دفاع مقدس باید الگوی نسل جوان باشد
رشت - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان رشت گفت: ایثار و مقاومت شهدای دفاع مقدس باید الگوی جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی مهدوی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی پیاده روی خانوادگی که در دفتر فرماندار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویزه دو هزار و 200 شهید شهرستان رشت در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: جنگ تحمیلی حادثه ای عظیم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده که اثرات مطلوبی از خود بر جای گذاشت.
 
وی همچنین با بیان اینکه تاثیرات دفاع مقدس چند وجهی بوده است، اظهار داشت: مردم کشورهای سوریه، عراق و فلسطین با تاسی از مقاومت مردم سلحشور ایران در برابر استکبار جهانی توانستند علیه مستکبرانی که سعی در از میان بردن استقلال و آزادی آنها داشتند به پیروزی های بزرگی دست یابند.
 
فرماندار شهرستان رشت با تاکید براینکه بیش از 370 هزار دانش آموز کشور در عرصه های نبرد علیه باطل حضوری نقش آفرین داشتند، گفت: از این میان 36 هزار دانش آموز به مقام شامخ شهادت نائل شده اند و این مسئله بیانگر این بوده که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به حق در دل های همه مردم سرافراز ایران بزرگ رسوخ پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه قشر روحانیت سه هزار شهید گلگون کفن را به کشور تقدیم کرده است، افزود: علاوه بر این وجود سه هزار شهید دانشجو  در هشت سال جنگ تحمیلی بیانگر حقانیت انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه و راهبردی بنیانگذار شکوهمند اسلامی است.
 
مهدوی اظهار داشت: با وقع جنگ تحمیلی از سوی مستکبران جهان توان رزمی و دفاعی کشور افزایش یافت گرچه این توانمندی با تقدیم شهدای بسیاری به نظام و انقلاب به دست آمد.
 
وی همچنین ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از پنج میلیون نفر از مردم بزرگ ایران در جبهه های نبرد حضوری نقش آفرین داشته اند.
 
فرماندار شهرستان رشت هدف از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهر رشت را نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و پاسداشت شهدای گرانقدر عنوان کرد و گفت: در این راهپیمایی عظیم که با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می شود همه اقشار جامعه حضوری پورشور خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه در پیاده روی خانوادگی پیام شهدای گلگون کفن دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه انتقال می یابد، افزود: این پیاده روی بزرگ همزمان با سراسر کشور هشت صبح جمعه چهارم مهرماه امسال از میدان شهدای ذهاب تا بوستان ملت با اهدای جوائز ارزنده برگزار می شود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست همه نمایندگان دستگاه و نهادهای استان به ویژه شهرستان رشت به تبادل نظرات و ارائه پیشنهادهای خود پرداختند.



۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن