تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821122629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای سطح آموزشی با آموزش مجازی و آموزش الکترونیک امکان پذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ارتقای سطح آموزشی با آموزش مجازی و آموزش الکترونیک امکان پذیر است
آموزش الکترنیکی و مجازی در ایران صنعتی نو پا در تکنولوژی آموزشی است یکی از مهمترین دلایل اهمیت و ضرورت وجود آموزش الکترونیکی ایران ، تقاضای روزافزون آموزش به ویژه آموزش عالی و مهارتی کشور است ، ولی با توجه به محدودیت منابع و ظرفیت آموزشی در نظام فعلی آموزش به یک موضوع خاص اجتماعی تبدیل شده است .
به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران، آموزش مجازی در پایان دهه هفتاد در دستور کار دانشگاهها ی دولتی قرار گرفت و پروژه های تحت این عنوان آغاز شد ولی در بخش دوره ها ی کوتاه مدت این موضوع مهجور ماند تااینکه مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس با هدف گسترش و ارتقای سطح آموزش کشور خصوصا در حوزه آموزش الکترونیکی و مجازی اقدام به رونمایی خدمات آموزشی منحصر بفرد خود در وب سایت رسمی این مرکز به آدرس www.elearnpars.org نمود. این مرکز با اخذ مجوز ها و تایید یه های فراوانی که هموراه در حال افزایش می باشد به عنوان اولین برند آموزش مجازی کشور با استقبال بی سابقه کاربران و دانش پذیران فارسی زبان چه در داخل و چه در خارج از کشور روبرو شد .

اخد مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در آموزش الکترونیک ، اخد تایید صلاحیت آموزشی از سازمان ملی استاندارد در مدیریت کیفیت و ده ها تاییدیه و مجوز دیگر از سازمان های دولتی و غیر دولتی یکی از وجوه تمایز مرکز پارس با سایر مجموعه هاست.
مرکز پارس با استفاده از سامانه های مودل فارسی ، پروفایل کاربری اختصاصی ، سامانه ارسال پروژه ، سامانه آزمون آنلاین ، سامانه وب کنفرانس آنلاین ، سامانه پشتیبانی آنلاین ، سامانه استعلام گواهینامه آنلاین و ... توانسته نیاز علمی هزاران دانش پذیر را برآورده سازد و همواره به این ویژگی که "آموزش مجازی پارس بزرگترین مرکز آموزشی کشور می باشد" بیش از پیش جامه عمل بپوشاند .
نحوه این آموزش در این مرکز بسیار کاربردی و عمیق در عین حال ساده است که به صورت خلاصه میتوان چنین عنوان کرد :
1. ثبت نام آنلاین
2. دریافت بسته آموزشی و اطلاعات کاربری برای دسترسی به محتوای آموزش آنلاین
3. آزمون آنلاین یا ارسال پروژه
4. ارزشیابی ودریافت مدرک معتبر و بین المللی درب منزل
5. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده دوره ها و نمونه گواهینامه ها به وب سایت مرکز به آدرس www.elearnpars.org مراجعه فرمایید.
آموزش مجازی پارس اولین مرکز آموزش مجازی کشور





تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن