تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در استان و دکتر نجفی استاندار گیلان بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدیدپیام مشترکی صادر نمودند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 12:27



به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا،متن پیام مشترک نماینده ولی فقیه واستاندار گیلان به شرح ذیل می باشد:   "طَلَبُ العِلمِ فَریضَةٌ عَلى کُلِّ مُسلِمٍ أَلا إِنَّ اللّه‏َ یُحِبُّ بُغاةَ العِلمِ"
هرسال در مهر ماه شمیم دانش و بینش با نسیم حضور دانش آموزان ودانشجویان و استادان و معلمان در مدارس ودانشگاه ها ، فضای کشور و استان همیشه بهار گیلان را در خزان طبیعت عطرآگین میکند .
بی شک در سالی که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است ، رسالت کاروانیان دانش و فرزانگی که با شوق شکوفایی به سوی قله ی دانایی و توانایی ، توسعه و تعالی با جوشش و طراوت حرکت می کنند ، در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر شتاب علمی و شکوفائی و بالندگی کشور و اجرایی نمودن اهداف مقدس تعلیم و تربیت در دولت تدبیر و امید مضاعف می گردد .
اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارواح پاک شهدای عظیم الشان ، یاد و خاطره شهدای علم و فناوری را صمیمانه گرامی میداریم و باتبریک فرارسیدن موسم فرخنده بازگشایی مدارس ودانشگاه ها نشاط و توفیق دائمی جویندگان راه کسب علم ، معرفت وخودسازی را از خداوند سبحان مسئلت     می نمائیم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن