تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژه نیروهای مسلح ساوجبلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد؛ رژه نیروهای مسلح ساوجبلاغ خبرگزاری پانا: یگان های نمونه نظامی و انتظامی ساوجبلاغ ، توان و اقتدار رزمی - دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 17:13



به گزارش خبرنگار پانا، در این رژه یگانهایی از گردان ضد شورش علی ابن ابیطالب ، موتور سواران این گردان ، بسیجیان نواحی کارمندان وکارگران ، بسیج جامعه پزشکی ، هلال احمر ، پاراگلایدر سواران ناحیه کمیل ، آتش نشانی،اورژانس درمراسم حضور داشتند  و با  رژه در مقابل تمثال امام خمینی (ره)و رهبر معظم انقلاب، منسجم تر از همیشه آمادگی خود را برای دفاع از وطن،اعلام كردند.
 در این مراسم دکتر مولایی جانشین سپاه استان البرزدر این مراسم گفت:اقتداروعزت امروزایران اسلامی مرهون جانفشانی هاوازخودگذشتگی های شهداوتلاش جانبازان ،ایثارگران ورزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی است.
سردار مولایی افزود: مستكبران جهان با حمایت از صدام و آغاز جنگ علیه ایران ، خیال واهی تجزیه و تصرف كشورمان رادر سر داشتند.
وی گفت:این خیال خام باپایداری و مقاومت دلاورمردان رزمنده و پیروی  از رهنمودهای رهبری نقش بر آب شد.
وی افزود:اگردشمن امروزکوچکترین نگاهی به مرزهای کشورداشته باشد،قطعاباپاسخ سخت و دندان شکن نیروهای جان بر کف ما روبرو خواهد شد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن