تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820802482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار دو جانبه هیاتهای ایران و آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دیدار دو جانبه هیاتهای ایران و آمریکا


در ادامه مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ در نیویورک ، وزرای امور خارجه ایران و آمریکا دیدار کردند . مذاکرات دوجانبه با دیگر اعضای گروه پنج بعلاوه یک نیز ادامه دارد . دکتر ظریف پس از این دیدار در گفتگو با خبر نگار صدا و سیما گفت : دیدار دو جانبه هیاتهای ایران و آمریکا ابتدا در سطح معاونان وزارت امور خارجه و سپس در سطح وزیران امور خارجه دو کشور برگزار شد. وی اظهار داشت : طبیعی است  نکات مورد اختلاف دو طرف کم نیست و هیئت ها برای به حداقل رساندن اختلافات تلاش می کنند .
وزرای امور خارجه ایران و آمریکا دیدار کردند

دور هفتم مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 از روز چهارشنبه هفته گذشته با ناهار کاری وزیر امور خارجه ایران ومسئوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل آغاز شد . اختلافات میان ایران و گروه 1+5 به ویژه با آمریکا درباره مواردی همچون میزان غنی سازی اورانیوم ایران ، تاسیسات هسته ای فردو و آب سنگین اراک و نحوه لغو کامل تحریم ها است  .
 این دور از گفت وگوهای دوجانبه پیرامون موضوع هسته ای در سطوح مختلف کارشناسی و معاونان وزیران خارجه انجام شد .
براساس برنامه اعلام شده دور بعدی این گفت وگوها از ساعت 14 امروز به وقت محلی در هتل محل برگزاری مذاکرات ادامه می یابد .
گفت وگوهای دوجانبه میان هیات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا از چهارشنبه هفته گذشته به وقت محلی در نیویورک با مذاکرات سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه و اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با+ ویلیام جوزف برنز" معاون ارشد وزیر امور خارجه آمریکا و وندی شرمن نماینده این کشور در گروه 1+5آغاز شد که دو ساعت و نیم طول کشید .
پیش از آن ، هیات های کارشناسی ایران و آمریکا سه شنبه شب به وقت محلی بیش از سه ساعت با یکدیگر مذاکره کردند تا از اختلافات جدی میان طرفین کاسته شود .
ریاست هیات کارشناسی ایران را " حمید بعیدی نژاد" مدیر کل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه و ریاست هیات آمریکایی را " جیم تیمبی " برعهده داشت  .
این مذاکرات دو جانبه پیش از برگزاری نشست رسمی ایران و گروه 1+5 در نیویورک - سومین دور مذاکرات رسمی دوجانبه ایران و آمریکا بر سر موارداختلافی است  .
البته معاونان وزیر امور خارجه ایران چهارشنبه هفته گذشته با " سرگئی ریابکوف " معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز دو ساعت بصورت دو جانبه وکارشناسان دو طرف نیز بطور دو جانبه با یکدیگر مذاکره کردند .
وزرای امور خارجه ایران و آمریکا دیدار کردند

مذاکرات نیویورک از روز چهارشنبه هفته گذشته با ناهار کاری محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل آغاز شد  . مذاکرات ظریف و اشتون سه ساعت و نیم بطول کشید و طرفین وضعیت مذاکرات را ارزیابی و درباره نحوه ادامه مذاکرات با یکدیگر بحت و گفت و گو کردند .
اختلافات میان ایران و گروه 1+5 به ویژه با آمریکا بر سر مواردی همچون میزان غنی سازی اورانیوم ایران ، تعداد سانتریفیوژها ، تاسیسات هسته ای فردو و آب سنگین اراک  ، مدت زمان توافق نهایی ، بحث pmd (ابعاد نظامی احتمالی ) از جمله موارد مطروحه در مطالعات ادعایی - نحوه نظارت ها و بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی بر تاسیسات هسته ای ایران - موضوع تحقیق و توسعه و نحوه لغو کامل تحریم ها است  .


دانلود
 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن