تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیاران پلیس در قزوین در بازگشایی مدارس مشارکت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین سرهنگ حسنی:
همیاران پلیس در قزوین در بازگشایی مدارس مشارکت می کنند
قزوین- خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین گفت: با استفاده از همیاران پلیس نظم ترافیکی و عبور و مرور دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس برقرار می شود.



 به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامعلی حسنی ظهر یکشنبه در نشست خبری در محل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی قزوین در خصوص آمادگی برای بازگشایی مدارس و  آموزش دانش آموزان با امور ترافیکی گفت: یکی از برنامه های مهم پلیس راهور آموزش دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی و تعداد محدودی از محصلان مقطع دبیرستان است تا بتوانیم با فرهنگ سازی مشکلات این حوزه را کاهش دهیم. سرهنگ حسنی بیان کرد: با اجر ای طرح پلیس مدارس در بیش از25 شهر استان همه عوامل اجرایی ناجا در خدمت شهروندان خواهد بود و از ساعت هشت صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و تا پایان ساعت فعالیت مدارس انجام وظیفه خواهند کرد.

سرویس مدارس کنترل می شود

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین تصریح کرد: با تشکیل جلسات متعدد با مدیران مدارس و سازمان تاکسیرانی نرخ تعرفه امسال از شورای شهر دریافت شده که پس از ابلاغ و اجرای آن کنترل لارم صورت خواهد گرفت تا تخلفی نشود.

این مسئول گفت: امسال تلاش کرده ایم از رانندگان وسایل نقلیه عمومی که در سازمان تاکسیراین و اتوبوسرانی شناسنامه و هویت دارند برای سرویس مدارس استفاده شود که در تامین راننده زن برای دانش آموزان دختر با کمبود نیرو مواجهیم که امیدواریم با همکاری بانوانی که در سالهای گذشته در این زمینه تجربه فعالیت دارند بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

حسنی بیان کرد: تمامی خودروهای سرویس مدارس دارای برچسب مخصوص هستند تا با شناسایی رانندگان مجاز زمینه کنترل و نظارت سرویس ها نیز بخوبی انجام شود.

وی اضافه کرد: طرحح آموزش ترافیک شامل بستن کمربند، عبور از محل عابر پیاده،چراغ راهنمایی، نحوه سوار شدن به خودرو و پیاده شدن از آن در مدارس را جدی گرفته ایم و با اعزام کارشناسان این طرح به صورت مستمر اجرا می شود که نقش موثری در کاهش آسیب های این حوزه دارد.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: در مقطع ابتدایی از هر مدرسه دو تا سه نفر به عنوان پلیس مدرسه با لباس فرم، پرچم، سوت پیش بینی شده که کنترل ترافیکی را انجام می دهند و اگر به راننده ای دستور توقف دهند و رعایت نشود علاوه بر جریمه 40 هزارتومانی رانندگان متخلف نمره منفی نیز برای افراد درنظر گرفته می شود. وی اضافه کرد: در سال گذشته با اعمال مقررات و اجرای طرح های پلیسی خوشبختانه هیچگونه سانحه ای در رفت و آمد دانش آموزان رخ نداد و امسال هم با همکاری والدین، دانش آموزان، معلمان و رانندگان امیدواریم سال تحصیلی بدون حادثه ای را آغاز و سپری کنیم.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین تصریح کرد: گشت مشترک پلیس، تاکسیرانی و آموزش و پرورش برای کنترل دقیق وضعیت سرویس مدارس، جابجایی با تعداد ظرفیت خودرو و رعایت مسائل ایمنی و راهنمایی و رانندگی عملیاتی خواهد شد تا شاهد روان سازی کارها و تردد مطلوب دانش آموزان در مسیر خانه و مدرسه باشیم.
 


۱۳۹۳/۶/۳۰ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن