تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802467846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان استان قزوین در برنامه ریزی مدارس مشارکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین قاسمی:
معلمان استان قزوین در برنامه ریزی مدارس مشارکت کنند
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور ارتقای فعالیتهای آموزشی و تقویت انگیزه فرهنگیان در مشارکت در امور لازم است معلمان در تنظیم برنامه های مدارس نقش بیشتری ایفا کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی معاونان و روسای آموزش و پرورش نواحی استان قزوین روز پنجشنبه در سالن کنفرانس ناحیه دو قزوین برگزار شد. سالار قاسمی در این گردهمایی گفت: مدرسه ای که به پژوهش توجه نکند نمی تواند در کارها موفق باشد لذا در برنامه ریزی و تصمیم سازی باید به تحقیق و پژوهش اتکاء کرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: مدیران باید برنامه هایی را تنظیم کنند که اجرایی باشد لذا با تمرکز زدایی و اصلاح ساختارها و ساماندهی امور باید به سمت ارتقاء کیفی آموزش حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم در مدارس رقابت سالم ایجاد کنیم به کیفی سازی کارها کمک کرده ایم و کلید واژه این کار مدرسه محوری است و در این راستا کارکنان و معلمان هم باید به انجام کار خود متعهد باشند و در کارها مشارکت بیشتری کنند. این مسئول یادآورشد: آمارها و ارقام نباید زیاد مهم باشد بلکه نتیجه کار و خروجی برنامه معلمان و مدیران مدارس مهم است و باید ارزیابی کنیم که یک معلم تا چه میزان در دانش اموز تاثیر گذاشته و نقش آفرین بوده است. اعتمادسازی در مدارس مهم است وی گفت: در مدارس باید اعتماد دوسویه ایجاد شود و چون با ذهن کودکان ونوجوانان سروکار داریم نمی توان دستوری کار کرد بلکه تنها با ایجاد اعتماد قادریم به اهداف آموزش دست یابیم و دانش آموز را به پذیرش دعوت کنیم.

قاسمی اظهارداشت: نقش دانش آموزان، معلمان و والدین در اداره مدارس باید پر رنگ دیده شود و قائم بودن مدرس فقط به مدیر زیبنده نیست و نمی تواند اهداف آموزشی را محقق کند. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: اگر در مدرسه با برنامه حرکت نکنیم آسیب می بینیم و در این برنامه بادی از دیدگاه همه معلمان و صاحب نظران استفاده کنیم تا موفقیت بیشتر شود. وی با اشاره به شاخص های ارزیابی مدیران مدارس افزود: استقرار نظام مدیریت عملکرد، پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات، نظارت و بازرسی،تقویت نظام پیوند میان مسجد ومدرسه در ارزیابی مورد توجه جدی است. قاسمی بیان کرد: ارزیابی مدیران در 22 محور مشخص شده و در هفت معاونت نیز 237 عنوان برنامه تعریف شده که باید اجرایی شود و در حوزه پژوهش هم توسعه برنامه های قرآنی، عترت و ترویج فرهنگ اقامه نماز، برگزاری مسابقات قرآنی و استعدادیابی دانش آموزان دیده شده که باید مورد توجه قرار گیرد. این مسئول مهارت آموزی حرفه ای معلمان پرورشی را برای موفقیت در کار ضروری دانست و یادآورشد: با داشتن مهارت می توان در کار مهم پرورش رزندان استان بهتر عمل کرد. 30 هزار بیسواد در استان قزوین نیازمند پوشش سوادآموزی است قاسمی گفت: در حال حاضر 30 هزار نفر بیسواد در استان وجود دارد که 3500 نفر آن را اولیاء تشکیل می دهند که در سال جاری باید بتوانیم حداقل 10 درصد را تحت پوشش تعیلم سوادآموزی قرار دهیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: کیفیت بخشی دروس تربیت بدنی، برگزاری المپیاد درون مدرسه ای و اجرای طرح طناورز، دو ومیدانی، تنیس روی میز و ژیمناست در حوزه تربیت بدنی و سلامت پیش بینی شده است. وی افزود:در مقطع متوسطه 37 برنامه درنظر گرفته شده و امیدواریم با همکاری و مشارکت معلمان، دانش آموزان و اولیاء در مسیر تحقق شعار امسال که برنامه ریزی، مشارکت،کیفیت، تعالی مدیریت و تربیت است گام برداریم. 400 میلیون تومان عوارض صنایع به آموزش و پرورش داده می شود قاسمی بیان کرد: از محل عوارض دو درصد کارخانجات حدود 400 میلیون تومان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت تا در امور تربیتی هزینه شود.


۱۳۹۳/۶/۲۷ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن