تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماشین فوق مدرن دومینیک


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ماشین فوق مدرن دومینیک


یک طراح انگلیسی ماشینی طراحی کرده که با ظاهری بسیار آراسته امکان استراحت را برای راننده آن فراهم می کند با این ماشین راننده مقصد مورد نظر خود را با برنامه ای به ماشین می دهد و پس از بیدار شدن در مقصد مورد نظر خواهد بود! به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر طراح انگلیسی ماشینی را طراحی کرده که با ظاهری شبیه ماشین امکان استراحت برای استفاده کنندگان را فراهم می کند. با این تخت به راحتی بعد از بیدار شدن شما در مقصد مورد نظر خواهید بود .
ماشینی که در آن می توان کاملا استراحت کرد.

ماشینی که در آن می توان کاملا استراحت کرد.
این طراح انگلیسی که دومینیک نام دارد هفته پیش این وسیله را در فستیوال طراحی لندن به نمایش درآورد . دومینیک گفته  این اختراع تا سالل 2059 به استفاده عموم خواهد رسید . برای ساختن شیشه های بیرون این ماشین از تکنیک ساخت لامپهای تیفانی استفاده شده این لامپها جداره ای شیشه ای و ظاهری رنگی و زیبا دارند. پوسته شیشه ای بوسیله مدارهای الکترونیکی محافظت می شود جایی که با دقت بالا به درستی از لحاظ فنی طراحی شده اند . ایده ساخت این ماشین از ساخت ماشینهای مینی در سال 1959 گرفته شده است.        



یک شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن