تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادواره شهداي عمليات والفجر چهار در مريوان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان فلاحي:
يادواره شهداي عمليات والفجر چهار در مريوان برگزار مي شود
سنندج – خبرگزاري مهر: فرماندار مريوان از برگزاري يادواره شهداي عمليات والفجر چهار در اين شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد فلاحي شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي جمعي با اشاره به برنامه هاي ايام هفته دفاع مقدس در اين شهرستان اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس يادواره شهداي عمليات والفجر چهار در شهرستان مريوان با حضور خانواه هاي معظم شهدا و جمعي از مديران و مسئولان كشوري و استاني برگزار مي شود. وي با اشاره به هماهنگي هاي صورت گرفته در راستاي برگزاير هر چه بهتر برنامه هاي هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تعدادی برنامه و مراسم فرهنگی، ملی و مذهبی در سطح شهرستان مریوان به اجرا در خواهد آمد كه ماهيت اصلي اين برنامه ها مردمي بوده و با مشاركت خود مردم برگزار مي شود. فرماندار مريوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بيان كرد: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا نامگذاری شده است و علاوه بر فضاسازی های منتاسب، سخنرانی فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مدارس و همچنين حضور در مراسم ها و مناسبت هاي مختلف از جمله این برنامه های فرهنگی خواهد بود. وي عنوان كرد: رژه نیروهای مسلح در شهر و برگزاری یادواره شهدا جنب منطقه عملیات والفجر 4، پیاده روی همگانی و برپایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام به شمار مي رود. فلاحي همچنین، به صدادرآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس را از دیگر برنامه های این ایام  عنوان کرده و افزود: شهرستان مریوان به فرموده مقام معظم رهبری شهر مجاهدت های خاموش است لذا هر اقدامی برای شناخت بیشتر مردم ایران زمين از رشادت ها، دلاوری ها و ایثار رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس ضروری و مستلزم داشتن برنامه و هماهنگي لازم است. فرماندار مریوان ادامه داد: برپایی مسابقات ورزشی، دیدار از خانواده معظم شهداء و عطر افشانی مزار شهداء از جمله دیگر برنامه های این ایام خواهد بود که در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین زنده نمودن یاد و خاطره تمامی رزمندگانی که مردانه ایستادگی نمودند در کنار یادمان شهدای گمنام در جنب دریاچه زریبار نیز برنامه ای خاص تعبیه شده است. فلاحی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا این شهرستان سعی بر این خواهد بود که از نزدیک با خانواده شهدا دیدارهایی صورت گیرد تا ضمن سرکشی از این خانواده ها به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی های لازمه صورت بگیرد. وي بیان کرد: ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی و همچنین افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی از دیگر برنامه های قابل اجرا در این هفته خواهد بود تا ضمن برگزاری برنامه های ملی، مذهبی، فرهنگی پروژه های خدمات رسانی برای روستائیان نیز صورت بگیرد. فرماندار شهرستان مريوان با اشاره به اهميت حضور مردم در برنامه هاي ايام هفته دفاع مقدس گفت: انتظار مي رود كه با تلاش ادارات و سازمان هاي دولتي بتوانيم تنها گوشه اي از حماسه هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل كنيم.


۱۳۹۳/۶/۳۰ - ۰۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن