تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكميل پروژه راه ايالو - اوچ‌تاش در گرو 400 ميليون تومان اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ (۴:۳۳ق.ظ)
تكميل پروژه راه ايالو - اوچ‌تاش در گرو 400 ميليون تومان اعتبار رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ماهنشان گفت: جمع كل اعتبار مورد نياز براي تكميل پروژه راه ايالو - اوچ‌تاش 400 ميليون تومان برآورد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، بهزاد ميرزاپور، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ماهنشان افزود: طول پروژه 12 كيلومتر بوده و 20 ابنيه فني احداث شده است.
پروژه عمليات خاكي و شن‌ريزي و احداث ابنيه قره‌درق – ايالو – اوچ‌تاش نياز به 103 هزار مترمكعب خاكبرداري و 48 هزار و 500 مترمكعب خاكريزي داشته است.
وي اظهار داشت: اكنون خاكبرداري و خاكريزي و اجرا به اتمام رسيده است، اين پروژه علاوه بر 88 درصد پيشرفت فيزيكي، 6.81 درصد نيز پيشرفت ريالي داشته است.
ميرزاپور با بيان اينکه كارهاي باقي مانده در اين پروژه تهيه و جاگذاري دال و آماده‌سازي نهايي براي آسفالت است، اظهار داشت: جمع كل اعتبار مورد نياز براي تكميل پروژه 400 ميليون تومان برآورد شده كه 100 ميليون تومان جهت تكميل پروژه شامل تهيه و جاگذاري دال و آماده‌سازي نهايي براي آسفالت و مابقي اعتبار مورد نياز پرداخت كاركرد پيمانكار است.
لازم به ذكر است،، اين پروژه معارضيني داشت كه با تغيير خط پروژه و با هماهنگي اداره مطالعات مشكل حل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن