تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راموس:به اين پيروزي پرگل نياز داشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راموس:به اين پيروزي پرگل نياز داشتيم
سرخيو راموس معتقد است که با اين پيروزي پر گل رئال بحران را فرموش کرده و روند پيروزي هاي اين تيم شروع شده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید لحظاتی پیش موفق شد تا بر میزبان خود دپورتیوو لاکرونیا، با نتیجه 8-2 پیروز شود. در پایان این دیدار، سرخیو راموس مدافع رئال مادرید در مصاحبه با کانال پلاس گفت:" با یک روند منفی شکست در رئال روبرو شده بودیم . روندی که به هیچ وجه در خور چنین باشگاهی نبود. در رئال اگر دو بازی پشت هم را ببازی،بحران بوجود می آید.

بعد از دو پیروزی پر گل مقابل بازل و دپور، به این برد پرگل نیاز داشتیم.حالا بار دیگر اعتماد بنفس و ایمان به تیم ما بازگشته است. در نیمه دوم، برخلاف بازی های گذشته، بازی خوبی ارائه دادیم و نشان دادیم که مشکلاتمان را فراموش کرده ایم. حالا از هر نظر اطمینانمان بیشتر شده است."

مدافع مرکزی رئال ادامه داد:"در فوتبال روزهای خوب و بد وجود دارند و باید همیشه سعی کنیم که با حل کردن مشکلات، در مسیر موفقیت قرار بگیریم.رئال به دو شکست قبلی با دو پیروزی، واکنش خوبی نشان داد. حالا به آینده خوشبین تر هستیم. در رئال، چیزی که بیشتر از همه چیز اهمیت دارد؛ پیروز شدن و کسب افتخارات بیشتر است و ما تمام تلاشمان در همین راستاست"



”.

سرخيو راموسرئال مادريد


1393/06/29 20:41  تعداد بازدید: 1,934





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن