تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799175790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضمين آينده جامعه با ايثار و از خود گذشتگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۲۸ق.ظ)
دستيار رييس جمهوري در ديدار اقليت هاي تبريز: تضمين آينده جامعه با ايثار و از خود گذشتگي حجت الاسلام والمسلمين علي يونسي با حضور در بنياد شهيد وامور ايثارگران شهرستان تبريز با تعدادي از خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان تبريز ديدار کرد .
به گزارش خبرگزاري موج، دستيار ويژه رييس جمهوري در امور اقوام و اقليت هاي ديني و مذهبي گفت: شکست ناپذيري و امنيت ايران در سايه خون هايي است که به پاي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ريخته شد.
حجت الاسلام والمسلمين علي يونسي با حضور در بنياد شهيد وامور ايثارگران شهرستان تبريز با تعدادي از خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان تبريز ديدار کرد .
وي با ابلاغ سلام رييس جمهوري به خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان تبريز، هدف از سفرش به استان را بررسي و احصاي مشکلات عنوان کرد و افزود: اين مشکلات با حضور رييس جمهور و تمهيدات وي مرتفع خواهد شد البته مشکلات درجامعه زياد است که تعدادي در کوتاه مدت و تعدادي نيز در دراز مدت قابل حل است اما بخشي نيز غيرقابل حل بوده و تلاش ما بر اين است که به جايي برسيم که هيچ ايراني مشکلي نداشته باشد.
يونسي با اشاره به مفهوم ايثار و تجلي آن در جامعه امروز ايران، افزود: هر جامعه اي که ايثار و از خود گذشتگي را تجربه کند آينده اش تضمين مي شود و امروز ايران اسلامي به لطف ايثارگري هاي بسيار، به قدرتي بلامنازع در منطقه و جهان تبديل شده است.
وي گفت: شکست ناپذيري و امنيت ايران در سايه خون هايي است که به پاي انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس ريخته شد و امروز کشورهاي جهان براي حل مشکلات منطقه اي از ايران درخواست کمک مي کنند و به اين موضوع رسيده اند که بدون حضور ايران، مشکلات منطقه حل نخواهد شد.
يونسي خاطرنشان کرد: زماني ما از ديگر کشورهاي جهان ترس داشتيم اما ايثار و از خودگذشتگي ملت ايران، اين ترس را به شجاعت تبديل کرد.
وي افزود: ما به دنبال ساقط کردن ديگر کشورها نيستيم بلکه دراولويت اول، به فکر حل مشکلات کشور هستيم و نگراني کشورهاي بيگانه از ايران بيجا و بي خود است.
دستيار ويژه رييس جمهور با اشاره به جايگاه والاي شهدا و ايثارگران در دين اسلام، گفت: دولت وظيفه دارد با احترام و عزت اين عزيزان را حفظ و مشکلات قابل حل آنها را رفع کند و دراين مسير همه ادارات بايد درکنار بنياد شهيد و امور ايثارگران باشند.
استاندار آذربايجان شرقي نيز در اين ديدار با بيان اينکه خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران نورچشمان مسوولان و ملت ايران هستند، گفت: حضور آنها دراستان خير و برکتي تمام نشدني است.
اسماعيل جبارزاده افزود: اين عزيزان همواره زبان گوياي مردم بوده و هيچ گاه براي خود چيزي درخواست نکرده اند و ما پاسداشت اين عزيزان را وظيفه ملي و ديني خود مي دانيم.
وي خاطرنشان کرد: خانواده شهداء، با تقديم فرزندان خود به انقلاب، نه در مقام مدعي بلکه به عنوان زبان گوياي مردم و پيگير مشکلات مردم بوده اند و همين موضوع ارزش و جايگاه آنان را در جامعه بالا برده است.
جبارزاده گفت: بايد ارزش هاي دفاع مقدس را زنده نگه داريم چرا که از اين طريق بخش بزرگي از مشکلات امروز جامعه برطرف مي شود.
وي افزود: درهر مقطع و زماني بايد با همان روحيه جنگ و دفاع مقدس، مشکلات را از پيش رو برداريم و ضمن ارج نهادن به ارزش هاي دفاع مقدس، آن را در جامعه ترويج دهيم.
بنا بر همين گزارش قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي در ابتداي اين ديدار با ارايه گزارشي از نحوه خدمات رساني بنياد در استان و برنامه هاي فرهنگي اجرا شده در سال جاري و سنوات گذشته، مشکل خانواده هاي شاهد وايثارگر را بيکاري فرزندان شاهد و ايثارگر هزينه هاي درماني ايثارگران در استان بيان و خواستار توجه و برنامه ريزي مسوولان به ايجاد اشتغال شد.
همچنين، دستيار ويژه رييس جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي به همراه استاندار آذربايجان شرقي و مديرکل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان و جمعي از مسوولان استان آذربايجان شرقي با حضور در منزل محمدرضا بازگشا جانباز سرافراز دفاع مقدس با وي ديدار کردند.
حجت‌الاسلام علي يونسي در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام گرم رييس جمهور به اين جانباز فداکار، اظهار داشت: دکتر روحاني علاقه و ارادت خاصي به ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا و جانبازان دارد و امروز توجه به اين عزيزان، در اولويت وظايف دولت است.
وي همچنين دعاي خير جانبازان، ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا را براي موفقيت دولت در حل مشکلات مردم خواستار شد.
اسماعيل جبارزاده، استاندار آذربايجان شرقي نيز در اين ديدار آقاي بازگشا را از يادگاران جهاد و شهادت ياد کرد و گفت: ديدار با اين عزيزان مايه خوشحالي است و ما به وجود تک‌تک آنها افتخار مي‌کنيم.
جانباز سرافراز محمدرضا بازگشا نيز با ذکر خاطره‌اي از عمليات بدر و نحوه مجروح شدن خود، از حضور نماينده ويژه رييس جمهور قدرداني کرد.
اين جانباز گرانقدر از فرماندهان لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس است که در عمليات بدر به درجه جانبازي نايل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن