تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود حوزه علمیه و کمبود روحانی از مهم ترین عوامل فقر فرهنگی در شهرستان کوهرنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه کوهرنگ در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
نبود حوزه علمیه و کمبود روحانی از مهم ترین عوامل فقر فرهنگی در شهرستان کوهرنگ است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با اشاره به این که شهرستان کوهرنگ در فقر فرهنگی به سر می برد، نبود حوزه علمیه در این شهرستان، نبود دانشگاه، کمبود روحانی و همچنین کمبود زیرساخت های فرهنگی در همه زمینه ها را از عوامل عقب ماندگی فقر فرهنگی منطقه عنوان کرد و خواستار توجه ویزه مسؤولان کشوری و استانی به این امور شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، صبح امروز، در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و در جمع سران قبایل بختیاری، با اشاره به این که احترام به بزرگان، روش و منش اسلامی است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بارز رسول الله این بود که بزرگان هر قومی را با هر دیدگاهی احترام می کردند.
 
وی با اشاره به این که ما نیز باید سیره و روش پیامبر خاتم را الگوی خود قرار دهیم و بزرگان قوم بختیاری را احترام کنیم، تصریح کرد: محسن رضایی یکی از این بزرگان بختیاری است که قوم غیور بختیاری، به داشتن چنین سرداری به خود می بالد.
 
امام جمعه کوهرنگ در ادامه به کاستی های شهرستان کوهرنگ در همه زمینه ها اشاره کرد و افزود: متأسفانه محرومیت در شهرستان کوهرنگ بیداد می کند و این برازنده نظام اسلامی نیست که مردم مرکز یک شهرستان، در فقر فرهنگی و اقتصادی به سر برند.
 
محبت به اهل بیت بزرگ ترین افتخار قوم بختیاری است
 
حجت الاسلام طباطبایی، صفا و صمیمیت، شجاعت و دفاع از انقلاب و اسلام، حضور در صحنه های گوناگون انقلاب و پاسداری از نظام را از ویژگی های بارز مردم این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: قوم بختیاری تنها قومی است که صد در صد آن، دوستدار اهل بیت و شیعه امام علی(ع) هستند و این بزرگ ترین افتخار آن ها است.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به این که شهرستان کوهرنگ در بهترین شرایط آب و هوایی قرار دارد و مناطق گردشگری آن زبان زد خاص و عام است، افزود: این مسأله در حالی است که بسیاری از روستاهای این منطقه دارای آب آشامیدنی مناسب نیستند و برای مصرف آب شرب خود از چشمه ها استفاده می کنند.
 
این مقام مسؤول، به نبود زیرساخت های مناسب فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه در تخصیص اعتبارات، نه تنها به این شهرستان توجه ویژه نمی شود بلکه از بسیاری شهرستان های دیگر نیز کمتر اعتبار دریافت می کند که با این دیدگاه نمی توان بر مشکلات غلبه کرد.
 
وی با اشاره به این که شهرستان کوهرنگ در زمینه فرهنگی نیازمند یک جهش کلی است، خاطرنشان کرد: در سال های پس از انقلاب، فعالیت های بسیاری صورت گرفته است اما از آن جایی که کارها با برنامه ریزی پیش نرفته و سند چشم اندازی وجود نداشته، هنوز چهره فقر از این شهرستان رخت بر نبسته است.
 
امام جمعه کوهرنگ، نبود حوزه علمیه در این شهرستان، نبود دانشگاه، کمبود روحانی و همچنین کمبود زیرساخت های فرهنگی در همه زمینه ها را از عوامل عقب ماندگی فقر فرهنگی منطقه عنوان کرد و خواستار توجه ویزه مسؤولان کشوری و استانی به این امور شد./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۶/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن