تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلل در تکمیل مسکن مهر در همدان موجب نارضایتی مردم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان نیک بخت:
تعلل در تکمیل مسکن مهر در همدان موجب نارضایتی مردم شده است
همدان - خبرگزاری مهر: استاندار همدان با بیان اینکه قرار بود مسکن مهر موجب رفاه افراد جامعه شود اما موجب نارضایتی اجتماعی و مطالبات اجتماعی شد، گفت: طرح مساکن مهر به مردم و جامعه عارضه هدیه کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیک بخت ظهر چهارشنبه در شورای مسکن استان همدان که با حضور قائم مقام وزیر مسکن برگزار شد با بیان اینکه نمی خواهیم بگوییم مسکن مهر ضرورت نداشت، اظهار داشت: در زمانی تشخیص داده شد که برای اقشار مردم آسیب پذیر مساکنی احداث شود که این کار انجام شد اما متاسفانه نحوه اجرا و عملیات آن به خوبی انجام نشد که همین امر باعث نارضایتی مردم شد. وی با بیان اینکه امروزه مساکن مهر به مطالبات مردمی تبدیل شده است که در این راستا نیز 400 هزار میلیارد تومان طرح ناتمام در کشور وجود دارد، بیان کرد: قرار بود مسکن مهر موجب رفاه افراد جامعه شود اما موجب نارضایتی اجتماعی و مطالبات اجتماعی شد. استاندار همدان با بیان اینکه طرح مساکن مهر به مردم و جامعه عارضه هدیه کرده است و به همین دلیل نمی شود مسکن مهر را به فردا یا آینده موکول کرد خصوصا که شرکت ها و متقاضیان مستقر شدند، ادامه داد: نباید فراموش شود که مردمی که طالب خزید مسکن مهر هستند همه از مردم آسیب پذیرند و این افراد همگی به مسکن نیاز دارند. نیک بخت با بیان اینکه اگر بگوییم مسکن مهر در تهران مشکلات را حل کرده است، عنوان داشت:  این اتفاق نیفتاده چراکه افراد متقاضی در شهرهای بزرگ افراد خاصی هستند و باید به هر شیوه مشکل مساکن مهر حل شود. وی با بیان اینکه جانمایی مسکن مهر در همدان در پاره ای از موارد خوب بوده و نسبت به سایر استان ها نیز بهتر است، ادامه داد: در همدان تمامی دستگاه های ذی ربط و مرتبط با مساکن مهر همکاری های خوبی داشته اند و با توجه به اینکه مهر ماه نزدیک است نباید مساکن مهر بدون آب و برق و گاز و مدرسه و مسجد باشند. استاندار همدان با بیان اینکه طرح مسکن مهر هدف مناسبی بود، اما مشکلات عدیده ای را به دنبال خود داشت، ادامه داد: باید همه دست در دست هم این مشکل را مرتفع ساریم و دولت دهم نیز قصد دارد که نهایت همکاری را با مردم داشته باشد. محمد ناصر نیک بخت در ادامه خطاب به قائم مقام وزیر راه و شهر سازی کشور گفت: شما در این راستا باید التیام بخش باشید و حل مشکلات نیز مد نظرتان واقع شود و مشکلات را به شکل اساسی حل کنید. وی با بیان اینکه استان همدان نیاز به 20 میلیارد تومان یارانه دارد که انتظار می رود به آن کمک شود و همچنین ارائه تسهیلات به آن نیز افزایش داده شود، افزود: نباید اقدام کارشناسی نشده مساکن مهر، باعث نگرانی مردم شود و دولت باید در این امر مردم را یاری دهد. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه در مراجعات مردم به استانداری، فرمانداری و نمایندگان مجلس دیده می شود که مردم از وضع مساکن مهر راضی نیستند، اظهار داشت: در همین راستا عزم بر این است که مشکلات مردم حل شود چراکه همواره در صحنه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حاضر بوده اند. امیر خجسته با بیان اینکه وضعیت به گونه ای نباشد که در راستای مساکن مهر برای مردم دلخوری پیش آید، افزود: در رابطه با مساکن مهر با دو مشکل از جمله تحریم و عدم استمرار و نظارت و پیگیری این مسئله روبه رو شدیم. وی با بیان اینکه استان همدان تمام توان خود را به کار گرفته تا این مشکل را حل کند و آنچه نیز در وسع وزراتخانه است باید به کار گرفته شودچراکه مردم از نظام دلگیر نمی شوند بلکه از مسئولان دلگیر می شوند، عنوان کرد: وزیر راه و شهر سازی استان همدان را اولویت قرار دهد تا مشکلات مساکن مهر همدان حل شود تا شاهد نتایج خوبی قبل شروع فصل سرما باشیم.


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن