تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیخ الاسلام: راه غزه به نابودی صهیونیست ها ختم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیخ الاسلام: راه غزه به نابودی صهیونیست ها ختم می شود تهران – ایرنا - رئیس دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین با اشاره به پیروزی غزه در جنگ اخیر گفت: این راهی که شروع شده است شک نداریم که به نابودی صهیونیست ها ختم می شود.


به گزارش ایرنا، حسین شیخ الاسلام در همایش «غزه، 51 روز مقاومت و پیروزی» که امروز چهارشنبه در ایوان شمس شهرداری تهران برگزار شد افزود: اتفاقی که در غزه اتفاق افتاد جنگی نابرابر بود که یک طرف آن صهیونیست های دارای پول، سرمایه، امکانات و ادوات جنگی قرار داشتند و طرف دیگر مردم بی دفاع غزه و فلسطین بودند.
وی ادامه داد: صهیونیست ها مطمئن بودند که در این جنگ موفق می شوند چرا که از نظر امکانات همه چیز داشتند اما آنها خدا را نداشتند و شکست خوردند.
شیخ الاسلام یادآور شد : دشمنان این را نمی فهمند که در این دنیا سرنوشت و نتیجه بر اساس معادلات مادی تعیین نمی شود بلکه براثر خلوص، نیت پاک و اراده تعیین می شود که همه اینها در غزه متجلی شده است.
وی یادآور شد: فلسطین برای هیچ صهیونیستی امن نیست چرا که فلسطین برای فلسطینی هاست. غزه مال فلسطینی ها است.
رییس دبیرخانه دائمی کنفراس بین المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین گفت: دفاع از غزه و فلسطین آزمایشی الهی است که خداوند در زمان ما برای مسلمین قرار داده است که آیا مسلمانان می توانند در این ظلم فاحشی که اتفاق افتاده و می افتد وظیفه خود را درست انجام دهند.
شیخ الاسلام با بیان این که "همه ما می میریم" ، به جمله ای از شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شاید این اولین مساله ای باشد که از ما سوال خواهند کرد که امیدواریم سرافکنده نباشیم.
سیام**1058**7261 **1449


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن