تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی هشت هزار میلیارد ریال سرمایه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی هشت هزار میلیارد ریال سرمایه دارند بجنورد- ایرنا- قائم مقام شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری کشاورزی گفت: سرمایه اولیه تاسیس صندوق های این شرکت 30میلیارد ریال بود که هم اکنون به هشت هزار میلیارد ریال رسیده است.


"عوض علیزاده مقدم" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شیروان و با اشاره به تاسیس این صندوق ها از سال 82 اظهار کرد: هم اکنون این صندوق ها در تمام استان ها تشکیل شده که از این تعداد 37 صندوق شهرستانی، 32 صندوق استانی، شش صندوق تخصصی و 10 صندوق ویژه زنان روستایی و عشایری است.
وی اظهار کرد: صندوق های زیر پوشش این شرکت تسهیلات را به صورت سرمایه در گردش و به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد به سهامداران خود پرداخت می کنند.
علیزاده مقدم با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم و هفتم سرمایه صندوق ها باید به 400 هزار میلیارد ریال برسد افزود: شش هزار و 300 تشکل تولید کننده بخش کشاورزی و حدود 22 هزار بهره بردار و تولید کننده عرصه شهری و روستایی در این صندوق ها مشارکت دارند.
قائم مقام شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری کشاورزی گفت: هم اکنون سرمایه تخصیصی حمایت از توسعه تولیدات دامی با هزار و 400 میلیارد ریال و صندوق های بخش کشاورزی خوزستان با500 میلیارد ریال و شهرستان شاهرود با 60 میلیارد ریال بیشترین سرمایه گذاری دارند.
وی همچنین در باره صندوق های تخصصی اظهار کرد: تا امروز شش صندوق تخصصی در حوزه دام و طیور، فرآورده لبنی، عشایری، صنعت، زنبورداری و منابع طبیعی در استان اصفهان تشکیل شده است.
به گفته وی، براساس آمارهای موجود چهار میلیون و 300 هزار بهره بردار در حوزه کشاورزی ایران فعالیت دارند.ک/3
7186/330


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن