تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803797542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد انجام می شود یاسوج - ایرنا - معاون امور اقتصادی سازمان مادرتخصصی کشاورزی کوثر گفت: بیش از دو هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی این سازمان در بخش های مختلف دام و طیور و معادن فسفات و بوکسیت و سد تنگ سرخ در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.


به گزارش ایرنا، غلامرضا پناه روز دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح های اقتصادی این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس تفاهم نامه 11 بندی منعقده بین این سازمان با استانداری قرار است یک واحد پرورش مرغ گوشتی 100 هزار قطعه ای، یک واحد پرورش مرغ تخم گذار 100 هزار قطعه ای، یک واحد پرورش جوجه یک روزه دو هزار قطعه ای در شهرستان کهگیلویه، دو طرح آبزی پروری یک هزار تنی در حوزه مارون راه اندازی شود.
وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد اجرای چنین طرح هایی در این استان می تواند زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی آن را فراهم کند.
پناه اظهار کرد: مکان یابی اجرای طرح پرورش جوجه یک روزه 100 هزار قطعه ای در شهرستان کهگیلویه انجام شده، بررسی های لازم پایان یافته، موافقت های اولیه انجام شده و طرح توجیهی آن نیز از سوی مشاور در حال انجام است.
وی عنوان کرد: برای اجرای طرح پرورش گاو شیری دو هزار راسی حدود 100 هکتار زمین مورد نیاز است که پس از تامین شدن عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
پناه ابراز داشت: سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در معادن فسفات و بوکسیت در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد و در صورت صدور مجوزهای لازم مراحل اکتشاف و مطالعه نیز از سوی این سازمان انجام می شود.
معاون امور اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر افزود: در بخش پرورش مرغ مادر، گوشتی و تخم گذار اقدامات اولیه و مکان یابی انجام و مجوزهای لازم نیز صادر شده و در مرحله مطالعه قرار دارند که عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می شود.
پناه گفت: مشکل معارضات اجتماعی سد تنگ سرخ برطرف شده و بستر لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن از تیرماه 93 آغاز شد.
وی بیان کرد: میزان ذخیره آب این سد حدود 125 میلیون مترمکعب بوده، اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن حدود 184 میلیارد تومان برآورد شده و قرار است تا تیرماه 97 افتتاح شود.
پناه اظهار کرد: از 184 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای ساخت سد تنگ سرخ 45 درصد باید از طریق اعتبارات دولتی و 55 درصد مابقی نیز باید از سایر منابع شامل فاینانس خارجی و یا بودجه های سازمان اقتصادی کوثر تامین شود.
وی با اشاره به اینکه قرار است پس از افتتاح سد تنگ سرخ شهرک تفریحی و توریستی در اطراف آن ساخته شود، عنوان کرد: از مجموع ذخیره آب این سد 25 میلیون مترمکعب برای تامین آب آشامیدنی شهرستان بویراحمد، 42 میلیون مترمکعب برای بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و 17 میلیون مترمکعب برای بخش صنعت این استان مصرف شده و مابقی نیز برای تامین آب آشامیدنی شهر شیراز مورد استفاده قرار می گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: سد تنگ سرخ از طرح های مهم
این استان بوده و پس از افتتاح آثار مثبتی برای استان خواهد داشت.
سید موسی خادمی افزود: باید روش های جدیدی به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز برای ساخت سد تنگ سرخ از سوی متولیان امر تعیین شود.
وی بیان کرد: تلاش جدی برای ساخت و افتتاح هر چه سریعتر سد تنگ سرخ جزو اولویت های عمرانی استان است.
خادمی اظهار کرد: امید است تمام بندهای 11 گانه تفاهم نامه همکاری بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سازمان اقتصادی کوثر اجرا شود و تحقق این امر مهم نیز مستلزم همکاری همه جانبه مسوولان اجرایی استان است.
7535/671


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن