تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرشماری کشاورزی پایه برنامه ریزی 10ساله کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرشماری کشاورزی پایه برنامه ریزی 10ساله کشور است گمیشان - گرگان - ایرنا- رییس مرکزفناوری اطلاعات وارتباطات مرکز آمار ایران، سرشماری کشاورزی را پایه برنامه ریزی ده ساله دانست و گفت: با توجه به اینکه در آستانه تهیه برنامه ششم توسعه کشور هستیم، داشتن اطلاعات و آمار از وضعیت موجود بخش کشاورزی ضروری است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، "حسین نشاط مبینی تهرانی" در گردهمایی "معتمدین و مطلعین گمیشان برای مشارکت در سرشماری عمومی کشاورزی، اظهار کرد: سرشماری باتوجه به اینکه تک تک مردم را شامل می شود، آینه کلی از حوزه می دهد.
وی همچنین اضافه کرد: در بخش اقتصادی با توجه به نقش موثر کشاورزی در کشور سرشماری این بخش اهمیت بیشتری نسبت به سرشماری نفوس دارد.
مدیرکل آمار واطلاعات استانداری گلستان نیز گفت: آمار لازمه پیشرفت و پیش نیاز توسعه شهرستان است و اگر بخواهیم به امنیت غذایی برسیم باید آمار دقیقی با همکاری همه افراد داشته باشیم.
"محمد دودانگی" افزود: ماموران سرشماری اطلاعات سری و خرد نمی خواهند فقط اطلاعات کلی لازم است به آنان داده شود.
فرماندار گمیشان هدف از برگزاری گردهمایی را اطلاع رسانی به مردم و جلب حمایت معتمدین و مطلعین شهرستان برای مشارکت و همکاری در اجرای سرشماری عمومی کشاورزی 93 که از پنجم مهر ماه آغاز و تا 18 آبان ماه ادامه دارد، بیان کرد.
"امانگدی ضمیر" با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر نقش مهم بخش کشاورزی در اقتصاد کشور و خلق حماسه اقتصادی با مشارکت و عزم جدی مردم تاکید کرد.
وی با بیان اینکه سرشماری کشاورزی لازمه آبادانی و خوداتکایی ملی است داشتن آمار صحیح، واقعی و به هنگام را اساس برنامه ریزی و توسعه اعلام کرد و از مردم شهرستان گمیشان خواست تا با مامورین سرشماری همکاری داشته باشند.
ضمیر همچنین با اشاره به اینکه گمیشان از شهرستان های جدیدالتاسیس استان گلستان است بر اهمیت حیاتی سرشماری عمومی کشاورزی و داشتن اطلاعات آمار این بخش در راستای برنامه ریزی برای توسعه کشاورزی شهرستان تاکید کرد.
این گردهمایی با حضور معتمدین، مطلعین، دهیاران و بهورزان سرشماری کشاورزی شهرستان گمیشان برگزار شد.
گمیشان با افزون بر 60هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است.
601


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن