تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرشماری دقیق حوزه کشاورزی، کیفیت برنامه ریزی ها را دوچندان می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار گلستان: سرشماری دقیق حوزه کشاورزی، کیفیت برنامه ریزی ها را دوچندان می کند گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس و معاون استاندار گلستان گفت: انجام سرشماری دقیق درحوزه کشاورزی، کیفیت برنامه ریزی ها در این بخش مهم زیربنایی و اقتصادی کشور را دوچندان می کند.


"محمد حمیدی" روز سه شنبه درحاشیه بازدید از کلاس های آموزشی ماموران سرشماری عمومی کشاورزی دراین شهرستان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دقت و صحت، دو اصل مهم در سرشماری ها است که اگر به آن توجه و عمل شود، یقینا نتایج حاصل از آن، تضمین کننده کیفیت برنامه ریزی ها ازسوی مسوولان خواهد بود.
وی با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی قرار است از 5 مهر تا 18 آبان امسال درسراسر کشور و نیز گنبدکاووس انجام شود، افزود: مجموعه بخش کشاورزی، زیربنای مهم در تامین مواد غذایی و خودکفایی کشور محسوب می شود.
حمیدی همچنین از تفکیک و تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صنعتی، مسکونی، تجاری و خدماتی به دلیل افزایش جمعیت، خشکسالی و کمبود منابع آبی به عنوان چالش های اصلی این بخش نام برد و اضافه کرد: سرشماری عمومی کشاورزی می تواند بسترساز حفظ منابع آب و خاک باشد.
وی با اشاره به وجود حدود 170 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی با مجموع 22 هزار بهره بردار بخش کشاورزی دراین شهرستان، تصریح کرد: گنبدکاووس با تولید سالانه بین 450 تا 700 هزار تن محصولات زراعی و باغی از قطب های مهم کشاورزی دراستان گلستان و نیز کشور به شمار می رود.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از همه بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خواست با ماموران سرشماری کشاورزی همکاری داشته باشند و اطلاعات صحیح به آنان بدهند.
حمیدی خاطرنشان کرد: این سرشماری صرفا با هدف جمع آوری اطلاعات دقیق از بخش کشاورزی صورت می گیرد که نتایج آن در برنامه ریزی های مسوولان و نیز رفع کمبودهای این بخش بسیار موثر است.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/600/508


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن