تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820491106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Auslogics Browser Care v2.0.0.0 - نرم افزار حذف افزونه ها و نوا


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Auslogics Browser Care v2.0.0.0 - نرم افزار حذف افزونه ها و نوار ابزارهای غیر ضروری مرورگرها

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب کرده و متوجه شدید که انبوهی از برنامه های اضافی همچون نوار ابزارها را نیز تزریق کرده است، که به منابع سیستمی تان می چسبند، و شما نمی توانید به طور کامل تمامی آن نرم افزارهای ناخواسته را از رایانه تان حذف کنید. در واقع با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر می شوند، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند مشکل ساز است. برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز می شود، یا اینکه برخی از آن ها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Auslogics Browser Care:
- حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگرها
- پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE
- نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


Auslogics Browser Care Screenshot 1

Auslogics Browser Care Screenshot 2

Auslogics Browser Care offers a simple solution to configuring web browser settings and deactivating unwanted plugins.

It provides a modern and highly intuitive interface for regular users and professionals alike, along with easy-to-use features.

The main application window is divided into three panels for each supported web browser: Internet Explorer, Google Chrome and Mozilla Firefox.
Each screen shows a snapshot of the corresponding web browser, which contains interactive buttons for managing the homepage, showing toolbars and add-ons, and modifying the search engine. Hints are displayed throughout the program.

In addition, it is possible to clean browsing data right the main application window when it comes to cookies, cache, history, and authorization.

Before committing any changes, the application automatically backs up configuration data and lets you restore it at a later time from the rescue center, as well as go back to a particular restore point.

As for program settings, you can set Auslogics Browser Care to autorun at Windows startup and minimize to the notification area on close. Plus, you can delete old backups and set up disk space usage.

Unfortunately, Auslogics Browser Care was unsuccessful in its attempt to change Firefox browser settings during our tests. But it has a good response time, quickly applies modifications, and uses low CPU and RAM. All in all, Auslogics Browser Care comes in handy for any Internet power user.
More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

مشخصات شرکت سازنده: AusLogics Inc
حجم فایل:
تاریخ انتشار: 11:42 - 93/6/13
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:



لینک های دانلود

دانلود - 7.6 مگابایت

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

لینک را کپی کنید


رمز فایل www.p30download.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن