تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود هتل و ضعف راه سازی دو مانع بزرگ گردشگری در گیلان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گیلان: کمبود هتل و ضعف راه سازی دو مانع بزرگ گردشگری در گیلان است تهران- ایرنا- استاندار گیلان، گفت: استان گیلان جاذبه های گردشگری فراوانی دارد اما کمبود هتل و ضعف راه سازی از بزرگترین مشکلات این استان در جذب گردشگر است.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا محمد علی نجفی در بازدید از ایرنا در گفت و گو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی در مورد استقبال گردشگران از استان گیلان، گفت: در پنج روز نخست تعطیلات نوروز امسال بیش از 6 میلیون نفر از این استان دیدن کردند که از نظر تعداد بازدید کننده در میان سه استان نخست کشور قرار گرفتیم. در تعطیلات تابستان نیز استقبال از استان گیلان بسیار عالی بوده اما متاسفانه با مشکلاتی نیز روبه رو هستیم.
وی ادامه داد: برای رفاه حال مسافران باید به فکر بهبود امکانات رفاهی استان به وی‍ژه افزایش تعداد هتل ها باشیم. متاسفانه استان ما به شدت با کمبود هتل روبه رو است و باید هرچه سریع تر این ضعف را برطرف کنیم.
استاندار گیلان در مورد دلایل استقبال بیشتر گردشگران از استان مازندران، گفت: تفاوت ما با استان مازندران در راه های بیشتر این استان است و همچنین در استان مازندران ویلاهای مناسبی ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه استان گیلان از جاذبه های دیدنی زیادی برخوردار است، تصریح کرد: تمام فضاهای دیدنی استان گیلان زیبا است و جاذبه های استان ما شاید در دنیا بی نظیر باشد. در استان گیلان مناطقی داریم که همزمان از جنگل، دشت و دریا برخوردار است که این طبیعت می تواند برای هر انسانی جذاب باشد.
نجفی تاکید کرد: یکی از فرصت هایی که استان گیلان در سال های قبل از دست داده راه سازی در روستا ها بوده است. در بخش راه سازی حدود 11 درصد از متوسط کشور عقب هستیم به همین منظور به دنبال ایجاد راه های مناسب برای روستاها هستیم تا گردشگران به راحتی در تمام نقاط این استان تردد کنند.
فراهنگ **9118**1569


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن