تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی هاکی اسکیت ایران توان قهرمانی در آسیا را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم ملی هاکی اسکیت ایران توان قهرمانی در آسیا را دارد تبریز - ایرنا - رییس فدراسیون اسکیت ایران گفت: تیم ملی هاکی اسکیت، توان و ظرفیت کسب عنوان قهرمانی آسیا را دارد.


فریبا محمدیان روز سه شنبه با حضور در اردوی تیم ملی هاکی اسکیت در تبریز اظهارکرد: ظرفیت ها و توانایی بسیاری در نزد ملی پوشان وجود دارد و قهرمانی آسیا هم در بخش مردان و هم در بخش زنان دور از انتظار نیست.
وی گفت: در بخش مردان مسابقات قهرمانی آسیا در دو گروه برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان با تیم های چین، هنگ کنگ و ماکائو همگروه هستند و پیش بینی ما این است که تیم چین به عنوان تیم اول و تیم ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.
محمدیان افزود: ملی پوشان تمرینات خوبی را سپری کرده اند و اگر در جریان مسابقات، با اعتماد به نفس و خود باوری وارد میدان شده و از فرصت ها به خوبی استفاده کنند به طور یقین روی سکو خواهیم رفت.
وی درمورد تیم بانوان نیزگفت:دراین بخش هم تیم های چین و چین تایپه مدعی قهرمانی هستند، اما بانوان ایرانی در گام اول برای قهرمانی و در گام دوم برای سوم شدن در آسیا به مصاف حریفان می روند.
تیم های هاکی اسکیت مردان و زنان ایران خود را برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات"رولر اسکیت"قهرمانی آسیاکه از 28شهریورتا12مهرماه سالجاری در شهر هاینینگ چین برگزار می شود، آماده می کنند.
7233/587


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن