تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه علوم دریایی نوشهر برای تحقق دیدگاه های رهبری گام های موثری برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه علوم دریایی نوشهر برای تحقق دیدگاه های رهبری گام های موثری برداشته است نوشهر- ایرنا - فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر، گفت : این دانشگاه در تحقق دیدگاه های رهبری فرزانه توانسته است تا افسران ولایت مدار ، متخصص ، مبتکر و دارای ویژگی های رزمندگی آموزش و تربیت کند.


به گزارش خبرنگارایرنا ، امیردریاداردوم عرشه "خرداد حکیمی " روز سه شنبه درآیین جشن دانش آموختگی تحلیف مستخدمین ماده 33 قانون آجا که با حضورفرمانده نیروی دریایی ارتش دراین دانشگاه برگزارشد ، افزود : امروز یکی از اهداف بسیارمهم دانشگاه علوم دریایی نوشهر نهادینه کردن روحیه تحقیق ، پژوهش و توجه به جایگاه رفیع و ارزشمند فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی است.
وی افزایش سطح کارآمدی ، تکمیل فعالیت های آموزشی اثربخش ، ایجاد پژوهشکده دریایی و تصویب ساختارآن ، فعالیت استاتید و دانشجویان در علوم کاربردی دریایی ، نظامی گری از دیگر اهداف و موفقیت های این دانشگاه در این بخش ها معرفی کرد و ادامه داد : این موفقیت ها درواقع متاثر ازفعالیت های پژوهشی متنوع نظری و علمی دانشجویانی بوده که با همکاری استاتید این مرکز علمی به دست آمده است.
وی موفقیت دستکم پنج تن ازمربیان درآزمون دکترای تخصصی ، تحصیل دستکم 30 تن از دانشجویان شاغل در دوره دکترا ،قبولی دستکم 27 دانشجو دردوره کارشناسی ارشد رشته الکترونیک و معماری کشتی و افزایش شماردانشجویان دراین رشته به 50 نفر از دیگر دستاوردهای این دانشگاه دراین منطقه ذکرکرد.
وی اجرای 33 دوره طرح دریایی با هدف فراگیری آموزش های لازم دستکم 408 نفردربخش های مختلف را از اقدامات این دانشگاه در سال جاری برشمرد.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر همچنین به طرح های فرهنگی اجرا شده با هدف تعمیق ارزش های و باورهای دینی دانشجویان دراین دانشگاه اشاره کرد و شرکت دانشجویان در محافل انسی با قرآن ، آیین معنی اعتکاف و حلقه های معرفت را از جمله برنامه های در قالب اجرای این طرح ها معرفی کرد.
دریاداردوم حکیمی ، برگزاری برنامه های آموزشی مبتنی بر رشد آمادگی جسمانی ، توجه ویژه به فرهنگ دریایی نظامی ، ایجاد شخصیت پرنشاط و سرشار از عشق نظام و میهن اسلامی را از دیگر برنامه های راهبردی این دانشگاه دراین منطقه برشمرد.
وی همچنین درخصوص دانشجویان دانش آموخته ماده 33 قانون آجا دراین دانشگاه ، گفت : این دانشجویان با گرایش دررشته های الکترونیک ، رایانه ، مهمات و استحکامات آموزش های لازم مصوب دروس علمی را دراین رشته ها فراگرفته اند.
وی ادامه داد : علاوه برآن در برنامه های متنوعی از جمله فرهنگی ، پرورشی ، ورزشی ، نظامی ،تخصصی ، عمومی و مقدماتی فرماندهی را دراین دانشگاه و مرکز علمی ، آموزشی و تخصصی رشت و مناطق دوم نیروی دریایی کشور شرکت کرده اند.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر این تعداد دانشجویان را دستکم 97 نفر اعلام و ابراز امیدواری کرد این نیروها آماده حضور با هدف خدمت صادقانه در نیروی دریایی در نظام جمهوری اسلامی هستند تا بتوانند حضور پرثمر در جهت حفظ منافع ملی وصیانت از مرزهای آبی کشور داشته باشند.
دریادار سیاری در این مراسم درجه ترفیع به یکی از آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اعطا کرد.
رژه نیروهای و اجرای برنامه های رزمی از سوی دانشجویان از دیگر برنامه های این آیین بود. ک/2
624/608


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن