تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819684080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر گام‌هاي موثري براي تسکين آلام بشري برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۲۱ب.ظ)
رئيس فراکسيون هلال‌احمر مجلس: هلال احمر گام‌هاي موثري براي تسکين آلام بشري برداشته است ارزشمندي خدمت به نيازمندان و نجات جان انسان ها تا آن حد بزرگ و عظيم است که نجات و حفظ جان يک انسان همانند نجات جان همه انسان ها قلمداد شده است؛چرا که در کريمه شريفه آمده: “مَن اَحياها فَکَاَنَما اَحيا الناس جميعاً” (مائده آيه ۳۲)‌ که اين نجات اعم از احياء مادي و معنوي بشر مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر به اردوي نشاط و اميد ويژه کانون طلاب سازمان جوانان هلال احمر به اين شرح است:
با سلام به ساحت مقدس حضرت حجت بن الحسن العسگري،منجي عالم بشريت و آرزوي تجعيل در ظهور آن سرور جهانيان و با سلام و درود به روح ملکوتي رهبر کبير انقلاب اسلامي امام راحل(رحمه الله عليه) و ارواح طيبه شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس،بويژه شهداي جمعيت هلال احمر و با آرزوي صحت و سلامتي و طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي“مدظله العالي”
جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران با نصب العين قرار دادن آيه شريفه“تعاونوا علي البر و التقوي” و با ارائه خدمات انسان دوستانه و عام المنفعه و انجام فعاليت هاي درماني و امدادي به نيازمندان و حادثه ديدگان در اقصي نقاط کشور،همواره در جهت تسکين آلام بشري و نجات جان انسان ها گام هاي موثري در تحقق اهداف عاليه جمعيت هلال احمر و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برداشته است.
ارزشمندي خدمت به نيازمندان و نجات جان انسانها تا آن حد بزرگ و عظيم است که نجات و حفظ جان يک انسان همانند نجات جان همه انسان ها قلمداد شده است؛چرا که در کريمه شريفه آمده: “مَن اَحياها فَکَاَنَما اَحيا الناس جميعاً” (مائده آيه ۳۲)‌ که اين نجات اعم از احياء مادي و معنوي بشر مي باشد. در همين راستا نبي مکرم اسلام،دو خصلت را سرآمد صفات انساني مي داند؛يکي ايمان و اعتقاد به ذات اقدس ربوبي و ديگري خدمت رساني به بندگان خدا. لذا ارزش خدمت رساني،به خلوص آن است و خلوص متکي بر ايمان به خداست.پس بشتابيد براي خدمت به خلق خدا و آن مخلوقي که مجلاي صفات جلال و جمال حق است و خداوند در خلقتش به خويش تبريک گفت و از روح خود در او دميد.
اکنون که شما عزيزان به عنوان اعضاي کانون طلاب و روحانيون جمعيت گرد هم آمده ايد و اهتمام به امر خدمت رساني نموده ايد شايسته است؛نقش موثري در امر تعليم و تربيت و تبليغ ارزش هاي ديني و اخلاقي و تبيين و تحکيم پايه هاي فکري و اعتقادي جوانان جمعيت ايفاء نماييد.اميد است با همياري جوانان و امدادگران جمعيت هلال احمر بتوانيد رسالت عظيم خود را با بيان آموزه هاي ديني و اخلاقي و تداوم و تثبيت احکام و ضوابط شرعي محقق نماييد و احترام به انسان و انسانيت را متبلور ساخته و حق کرامت وي را ادا نماييد.
در پايان ضمن سپاس و تقدير از رياست محترم سازمان جوانان و دست اندرکاران برپايي اين همايش، اميدوارم در جوار حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا عليه آلاف التحيه و الثناء، همواره از عنايات ويژه آن امام همام بهره مند بوده و با استعانت از ذات باريتعالي قرين توفيق مستدام باشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن