تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت تیم کونگ فو هلال احمر مریوان در لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: موفقیت تیم کونگ فو هلال احمر مریوان در لیگ برتر خبرگزاری پانا:تیم کونگ فو هلال احمر شهرستان مریوان در اولین مرحله رقابت های لیگ برترهنرهای رزمی و کونگ فو باشگاه های کشور مسابقات خود را با بُرد آغاز کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور ساعت 08:06



به گزارش خبرگزاری پانا،این رقابت ها در روز 31 مردادماه با شرکت 8 تیم از باشگاه های کشور در مجموعه ورزشی 15 خرداد تاکستان برگزار شد. بر اساس این گزارش طبق اعلام فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو کشور تیم های مجتمع فرهنگی تفریحی تاکستان ، کونگ فو توای اصفهان ، هیأت هنرهای رزمی و کونگ فو همدان ، آنزان رزم تهران ، استان کرمان ، پتروشیمی مارون ، هیأت هنرهای رزمی و کونگ فو تهران و هلال احمر شهرستان مریوان در این رقابت ها حضور دارند.
 
در اولین مرحله رقابت های لیگ برترهنرهای رزمی و کونگ فو باشگاه های کشور تیم هلال احمر شهرستان مریوان در بازی نخست در مقابل تیم قدرتمند هیأت هنرهای رزمی و کونگ فو تهران قرار گرفت که در یک مبارزه نزدیک تیم هلال احمر شهرستان مریوان توانست 3 بر 2 به پیروزی برسد.
 
تیم کونگ فو هلال احمر شهرستان مریوان در دیدار دوم خود به مصاف تیم آنزان رزم تهران رفت و موفق شد 4 بر یک این تیم را شکست دهد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن