تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805341023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فوتبال اردبیل در گرو موفقیت تیم شهرداری است/ ظرفیت صعود به لیگ برتر را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل فتحی مطرح کرد؛
توسعه فوتبال اردبیل در گرو موفقیت تیم شهرداری است/ ظرفیت صعود به لیگ برتر را داریم
اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک کشور برای اولین بار تاریخ این استان گفت: رشد و توسعه فوتبال اردبیل در گرو موفقیت تیم شهرداری در رقابت های کشوری است.



به گزارش خبرنگار مهر، بهنام فتحی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری مدیران و سرمربی تیم فوتیال شهرداری اردبیل با خبرنگاران اردبیل اضافه کرد: امروز تیم شهرداری اردبیل با تفکرات ورزشی شورا، شهرداری و مدیران مجموعه خود در مسیر درستی گام برمی دارد و صعود این تیم به لیگ یک پس از سالها حضور در لیک دسته دو موید آن است. وی با بیان اینکه این تیم هم اکنون با حمایت و با استفاده از تمام امکانات برای دستیابی به موفقیت در لیگ دسته یک آماده می شود، ادامه داد: برنامه سه ساله ای برای دستیابی به اهداف مورد نظر بویژه صعود به لیگ برتر تنظیم شده اما تلاش می کنیم از همان سال اول با حضور در بالای جدول نیم نگاهی به لیگ برتر داشته باشیم. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل دستیابی به این مهم را در گرو اتحاد، همدلی، حمایت و... دانست و با اشاره به اتفاقات رخ داده پس از صعود این تیم به لیگ دسته یک و تغییرات کادر فنی تصریح کرد: پس از صعود به لیگ دسته یک با تائید شهردار اردبیل کمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تشکیل و رزومه 15 نفر از مربیان سرشناس کشور بررسی شد. وی با بیان اینکه طی سه مرحله و در نهایت مهدی دینور زاده از سوی کمیته فنی و تائید مدیران باشگاه به عنوان سرمربی این تیم برای فصل جاری انتخاب شد، ادامه داد: این تصمیم براساس شاخص هایی نظیر، سابقه مربیگری، مسادل فنی، اخلاق، مباحث مالی و... گرفته شده که مورد تائید تمام اعضا کمیته فنی نیز بود. دینورزاده بهترین انتخاب برای موفقیت در لیگ یک است فتحی با بیان اینکه دینورزاده بهترین انتخاب برای موفقیت شهرداری اردبیل در لیگ یک بود، متذکر شد: پس از انتخاب سرمربی و مریبان تیم که زیرنظر دینورزاده و از مربیان جوان و باتجربه بومی برگزیده شده اند، تمرینات شهرداری بدون اتلاف وقت و با حضور بازیکنان فصل قبل و نیز بازیکنان تستی از تیرماه آغاز شد که حتی به منظور محک جدی بازیکنان حاضر شش دیدار تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و حتی ملی نیز برگزار شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر علت تغییر محمدعلی ربیعی سرکربی فصل پیش این باشگاه تاکید کرد که تغییرات سرمربی تیمها برای دستیابی به اهداف مورد نظر در تمام دنیا مرسوم است که براین اساس و با وجود زحمات قابل توجه ربیعی و صعود به لیگ دسته یک کشور برای اولین بار، باشگاه شهرداری تصمیم گرفت برای حضور قدرتمندانه در لیگ یک سرمربی جدیدی انتخاب کند. مدیرعامل تیم شهرداری اردبیل در عین حال با بیان اینکه اولویت اول این تیم پس از صعود نیز ربیعی بوده است، عنوان کرد: برنامه ربیعی را نیز برای لیگ دسته یک گرفته بودیم، دعوت کردیم و در جلسات متعدد با حضور مدیران تیم حضور داشت، اما براساس کمیته فنی و نظرات آنها ربیعی از گزینه مربیگری خارج شد. شهرداری اردبیل نیازمند حمایت است وی سرمربی و مربیان این تیم را قوی و دارای ظرفیت لازم برای رساندن شهرداری به موفقیت در لیگ دسته یک ارزیابی کرد و یادآور شد: برای این منظور مدیران این باشگاه با تاکید بر استقلال کامل کادر فنی تمام امکانات لازم سخت افزاری و نرم افزاری را فراهم کرده و از تیم حمایت لازم را بعمل می آورند. فتحی با اشاره به ساخت باشگاه اختصاصی شهرداری اردبیل به منظور ایجاد شرایط تمرینی ایده آل برای این تیم اضافه کرد: این باشگاه هم اکنون بیش از 80 درصد آماده شده، ضمن اینکه استادیوم تختی به عنوان محل برگزاری بازی های این تیم نیز در حال ترمیم بوده و تا شروع رقابتها آماده خواهد شد. وی افزایش اعتبارات این باشگاه را نیز از دیگر حمایت های مجموعه شهرداری و شورا عنوان کرد و بیان داشت: در راستای جذب اسپانسر نیز برای این تیم تلاش می شود تا بدون دغدغه و مشکلات مالی مسیر طولانی و سخت رقابت های دسته یک کشور را با موفقیت طی کنیم.   راه اندازی آکادمی فوتبال شهرداری با هدف توسعه فوتبال استان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین از راه اندازی اولین آکادمی فوتبال استان اردبیل توسط تیم شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این آکادمی با هدف توسعه فوتبال استان ایجاد خواهد شد تا شاهد رشد رشته فوتبال و نیز پرورش استعدادها در اردبیل باشیم. وی با بیان اینکه هم اکنون تنها چهار آکادمی فوتبال در کشور فعال است، ادامه داد: تائیدیه اولیه برای ایجاد این آکادمی اخذ شده و قرار است کارشناسان فدراسیون برای بررسی زیرساخت ها و شاخص های اعلام شده به این استان سفر کنند تا مجوز اولیه شش ماهه آکادمی صادر شود. فتحی اخذ مجوز دائمی را منوط به فعالیت و عملکرد شش ماهه دانست و تاکید کرد: علاوه بر آکادمی مدرسه فوتبال شهرداری نیز راه اندازی شده تا با استعدادیابی و تربیت بازینان نونهال و نوجوانان و استفاده از آنها در تیم های پایه شاهد نسل جدیدی از بازیکنان نخبه استان در کشور باشیم.

مدیر ورزشی تیم شهرداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به برخی انتقادات در خصوص تغییر مربی فصل قبل این تیم افزود: تغییر مربی حق طبیعی باشگاه است، بنابراین تصمیم گرفته شد که با توجه به شرایط سخت لیگ دسته یک، افزایش سقوط تیمها و نیز حضور موفق در لیگ با توجه به اولین صعود یکی از تیم های استانی تا این مرحله نسبت به تقویت کادر فنی اقدام شود. شهرداری تنها تیم فعال استان در زمینه فوتبال پایه است شهرام علیپور با بیان اینکه دینورزاده با توجه به معیارها و شاخص ها و نیز سوابق مربیگری و نیز آشنایی با فونبال این استان بواسطه حضور یک ساله در سال های قبل از سوی کمیته فنی انتخاب شده است، متذکر شد: براساس برنامه ریزی باشگاه، مصمم هستیم در اولین سال حضور در لیگ دسته یک جزو پنج تیم بالای جدول قرار بگیریم و البته نیم نگاهی هم به لیگ برتر داشته باشیم، اما برای صعود به لیگ برتر برنامه سه ساله ای مصوب شده است. وی جواد زرینچه، عباس چمنیان، مجید نامجو مطلق و... را از جمله گزینه های مربیگری تیم شهرداری اردبیل برشمرد و در خصوص تیم های پایه باشگاه شهرداری بیان داشت: در حال حاضر تیم نونهالان این تیم در لیگ برتر کشور بازی می کند، ضمن اینکه تیم های نوجوانان و جوانان نیز در لیگ استانی فعال بوده و در فصل قبل در آستانه صعود به لیگ کشوری بودند. مدیر ورزشی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل تیم نونهالان این باشگاه را بسیار قوی و استعدادپرور توصیف کرد و ادامه داد: امسال از 70 بازیکن تست گیری شد که از این تعداد 20 بازیکن برای حضور در تیم های پایه برگزیده شده اند که هم اکنون در حال پرورش هستند. وی فعالیت فوتبال در سنین پایه را در این استان تنها از سوی تیم شهرداری اردبیل بیان کرد و افزود: البته براساس اهداف مدنظر در فصل قبل تیم های پایه شهرداری خروجی مطلوبی نداشتند، بنابراین با برنامه ریزی مدون و متناسب کردن دستمزد مربیان براساس معیارهای فدراسیون تلاش می کنیم تیم های پایه را به روزهای اوج خود برگردانیم.  


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن