تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صف بیجاری ها برای گرفتن نان با کیفیت/ نانوایی با مشتریان زیاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صف بیجاری ها برای گرفتن نان با کیفیت/ نانوایی با مشتریان زیاد بیجار - ایرنا - از میان 50 نانوایی فعال شهر بیجار تنها یکی از این نانوایی ها، مشتریان زیادی دارد و صف های طولانی در مقابل نانوایی تشکیل می شود چون به گفته مشتریانش نان های تولیدی نانوایی ˈابراهیم کاظمیˈ از کیفیت بالایی برخوردار است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "ابراهیم کاظمی" با 30 سال سابقه کار نانوایی اکنون در بیجار از پیشکسوتان این عرصه به شمار می رود و تجارب وی منجر به تهیه و پخت نان های با کیفیتی شده است که مشتریان پر و پا قرصی دارد.
در حالیکه دیگر نانوایی هایی سطح شهر بیجار با انبوهی نان مواجه شده و هیچ صفی در مقابل آنها دیده نمی شود اما نان های با کیفیت نانوایی کاظمی منجر به تشکیل صف های طولانی شده است.
کاظمی در خصوص استقبال عمومی مردم از کارش می گوید: از آرد سایر نانوایی ها استفاده می کنم اما بنا بر تجربه در تهیه خمیرمایه و تهیه خمیر، دقت فراوانی دارم و از این رو نان هایی که پخت می کنیم با کیفیت است.
وی مدیریت بر روند تولید و تهیه نان را یکی از عوامل استقبال مردم از نانواییش می داند و می گوید: حوصله در تهیه خمیر، صبوری در پخت و میزان حرارت مورد نیاز از ریزه کاری های پخت نان است که باید مورد توجه نانوا قرار گیرد.
کاظمی با اشاره به انتظار طولانی مردم برای تهیه نان و اینکه برخی اوقات مشتریانش بدون نان و با دست خالی به منزل بر می گردند، اظهار نگرانی کرد و گفت: اگر اجازه بدهند از طریق افزایش میزان سهمیه و یا از بازار آزاد آرد تهیه کنم نمی گذارم کسی دست خالی و بدون نان به منزل برگردد.
"قلی رضایی" با 62 سال سن که بیش از دو ساعت در صف نان ایستاده، می گوید: منزل ما تا این نانوایی بیش از سه کیلومتر فاصله دارد و در مسیر نیز هشت نانوایی فعال است اما کیفیت بالای نان مرا به اینجا می کشاند.
محمود پور بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیجار نیز در این ارتباط می گوید: دقت و توجه آقای کاظمی در مراحل مختلف تهیه و پخت قابل توجه و تقدیر است و مردم نیز به مرغوبیت نان او آگاه هستند ولی سهمیه او کم است و در صدد هستیم به نحوی و از طریق افزایش سهمیه از ایجاد صف و دست خالی برگشتن مردم جلوگیری کنیم.
ابراهیمی مسوول آمور آرد و نان فرمانداری شهرستان بیجار نیز اظهار کرد: از توجه و احساس مسوولیت آقای کاظمی و همکاران وی آگاه هستیم و در نظر داریم در فرصت مناسبی از این وظیفه شناسی قدردانی کنیم و در اولین نشست شورای آرد و نان موضوع مذکور را طرح و همکاری لازم برای رفاه حال مردم انجام خواهیم داد.
در شهر بیجار بیش 50 نانوایی پخت نان لواش، 10 نانوایی سنگک و 10 نانوایی نان بربری فعال است.
به طور میانگین روزانه بیش از پنج تن آرد میان نانوایی های شهر 52 هزار نفری بیجار توزیع می شود.
بعضی از روستائیان اطراف شهر بیجار نیز نان مصرفی خود را از شهر بیجار تهیه می کنند.ک/4
533/7350


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن