تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: مشارکت و حمایت مردم موجب رفع مشکلات آموزش و پرورش می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: مشارکت و حمایت مردم موجب رفع مشکلات آموزش و پرورش می شود قصرشیرین - ایرنا - نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز مظلوم واقع شده است، گفت: آموزش و پرورش برای رفع مشکلات نیاز به مشارکت و حمایت مردم دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "فتح اله حسینی" روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب افزود: برای حل مشکلات این بخش آمادگی کامل داریم.
وی از در اختیار قراردادن امکانات برای دانش آمزان بی بضاعت و تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و تاکید کرد: کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس این امکانات را به صورت غیرمحسوس در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار دهند.
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب نیز در این جلسه گفت: علمی برای ما مطلوب است که بتواند هم عزت دنیا و هم رستگاری آخرت را به ارمغان بیاورد چون صاحب علمی که به رستگاری اخروی نزدیک نشده باشد زیان کرده وعلمش مطلوب نیست.
حجت الاسلام والمسلمین "مجید صفدری" به کارکنان، مدیران و فرهنگیان توصیه کرد: کاری که در هر موقعیتی انجام می دهند و فکر می کنند انجام وظیفه است بدانند درست فکر نمی کنند زیرا کاری که انجام می دهند باید پیوست الهی داشته و رضای خداوند متعال نیز در آن باشد.
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز در این جلسه آموزش و پرورش را یکی از تشکیلات زیربنایی در بحث فرهنگ سازی و آموزش خواند و افزود: در این بخش هر چه ورود پیدا کرده و هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.
"جهانبخش حیدری" بار اصلی هنجارسازی و برنامه ریزی در جهت اصلاح جامعه را بر عهده آموزش و پرورش بخصوص قشر فرهنگی و معلمان دانست و خواستار مشارکت مردم در حل مشکلات شد.
مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز در این جلسه به تعداد دانش آموزان این شهرستان که در کنکور سراسری امسال قبول شدند اشاره کرد و گفت: امسال 81 نفر در رشته های پرطرفدار قبولی داشتیم که نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری را نشان می دهد.
"محمدحسین قیطاسی" از فعالیت 39 مدرسه شهری و150 مدرسه روستایی در شهرستان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: 138 کلاس هوشمند در مدارس سرپل ذهاب وجود دارد و هم اکنون 33 درصد از مدارس مجهز به سیستم هوشمند شده اند.
برگزاری آزمون فنی و حرفه ای، کار و دانش، برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه معلمان پایه چهارم ابتدایی و پایه هشتم، توزیع کتب درسی ابتدایی در مدارس، رنگ آمیزی 12 آموزشگاه در قالب طرح هجرت سه و برگزاری جلسه شورای تشویق و صدور مجوز احداث پژوهش سرا از مصوبات این نشست بود.
7399/567/712


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن