تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز مسافران سرزمین وحی از البرز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرواز مسافران سرزمین وحی از البرز آغاز شد کرج- ایرنا- مدیر روابط عمومی حج و زیارت استان البرز از آغاز سفرهای حجاج این استان از دیروز یکشنبه 23 شهریورماه به سوی سرزمین وحی خبرداد.


"علیرضا صادقیان" روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین کاروان حجاج البرز از فرودگاه بین المللی مهر آباد تهران به سوی سرزمین اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه تا کنون سه کاروان عازم این سفر معنوی شده اند، اظهار داشت: در ایام تمتع امسال از این استان یکهزار و 300 نفر در قالب 10 کاروان اعزام می شوند که چهار کاروان مدینه قبل و شش کاروان مدینه بعد هستند که 48 نفر از عوامل این سازمان شامل روحانی، خادمین و مدیران کاروانها این حجاج را همراهی می کنند.
وی گفت: افرادی که امسال به حج تمتع اعزام شده اند، دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 20 دی 1384بوده اند.
صادقیان حج تمتع را از جمله واجبات مهم و پر رمز و راز دین مبین اسلام دانست و اظهارداشت: برای زیارت تمتع شرایط و مناسک ویژه ای وجود دارد به همین منظور این مدیریت هرساله اقدام به برگزاری دوره های آموزشی از قبیل اردوی جامع آموزشی و همایش متمرکز زائرین می نماید که در طی این دوره ها زائرین با اعمال نمادین مناسک حج تمتع آشنا می شوند.
وی تصریح کرد: در این میادین آموزشی زائرین با مباحث بهداشت فردی و جمعی، مسائل امنیتی ومناسک اجرائی به منظور آمادگی برای ورود به کشور عربستان آشنا می شوند.
مدیر روابط عمومی حج و زیارت استان البرز ضمن عرض تبریک به زائرین سالجاری بعنوان میهمانان منتخب و ویژه خداوند در موسم تمتع و با اشاره به قوانین حاکم درکشورعربستان خاطرنشان کرد: زائران در این سفر معنوی بایدنسبت به تمایز آداب و مناسک مذهب شیعه با اهل سنت نیز آشنا شوند و به عنوان یک زائر ایرانی و نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تمامی زائرین جهان اسلام الگو باشند.
ایام تمتع سال گذشته از استان البرز شش کاروان شامل 964 زائر عازم مکه مکرمه و مدینه منوره شدند.ک/3
693/ 691


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن