تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814654248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله مهم ترین حادثه طبیعی ایران، 50 درصد بیمارستانها غیرمقاومند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان مدیریت بحران: زلزله مهم ترین حادثه طبیعی ایران، 50 درصد بیمارستانها غیرمقاومند کرج- ایرنا- رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه زلزله مهم ترین حادثه طبیعی درایران است، گفت: این درحالی است که 50 درصد بیمارستان های کشور غیرمقاوم هستند.


به گزارش ایرنا، " اسماعیل نجار" روز یکشنبه در نشست هماهنگی مدیریت بحران استانداری البرز افزود: باید بهره گیری از امکانات موجود نسبت به مقاوم سازی این بیمارستانها برای مواقع ضروری اقدام کرد.
وی بیان کرد: شبکه های گازشهری و ساختمان های بلند و غیرمقاوم از مواردی است پیش از وقوع زلزله باید ایمن سازی شوند.
نجار با تاکید برآموزش مدیران حوزه بحران، ادامه داد: باید با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور، انجام طرح های پیشگیرانه در مناطق مختلف ایران به ویژه کلانشهرها ضروری است.
نجار خاطرنشان کرد: کشور در تهدید 36 حادثه طبیعی قرار دارد که باید از امکانات موجود برای مدیریت بحران در حوادث طبیعی بهره برد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مدیریت بحران هنراست و هنر آن دراین امر خلاصه می شود که از ظرفیتها و پتانسیل های موجود نهایت استفاده را ببریم.
نجار با بیان اینکه مساجد و حسینیه ها یک پتانسیل مناسب برای مواقع بحرانی بشمارمی روند، یادآورشد: این مراکز مذهبی را باید مجهز به امکانات لازم برای مواقع بحرانی کنیم تا در هنگام بروز حادثه دچار مشکل نشویم.
وی اضافه کرد: اکنون 11هزار میلیارد ریال برای تجهیز دستگاه های امدادی کشور به نردبان های بلند و وسایط نقلیه سنگین برف روب نیاز است .
دراین نشسست مدیر دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ، آب منطقه ای ، جهاد کشاورزی و پلیس راه استان به بیان مشکلات موجود در زمینه یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس ، خشکسالی ، کمبود آب ، کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی پرداختند.ک/2
691/2818


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن