تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819678346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جدید لاهیجان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان امروز:
فرماندار جدید لاهیجان منصوب شد
رشت - خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور استاندار گیلان فرماندار جدید شهرستان لاهیجان معرفی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفي ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار لاهیجان افزود: متاسفانه به دليل خشكسالي  30 ميليارد تومان از درآمد چايكاران استان با كاهش 19 هزار تني برداشت برگ سبز كاسته شده است.

وي همچنین با بيان اينكه در تلاشيم تا خسارات چايكاران جبران شود، اظهارداشت: در اين زمينه فعاليت ها و رايزني هايي را آغاز كرده اين كه انشا الله پس از رسيدن به نتيجه نهايي، اعلام خواهد شد.

استاندار گیلان به توجه ويژه دولت در زمينه اختصاص بودجه براي خريد برگ سبز چاي و بهزراعي، بهنژادی و هرس باغات اشاره كرد و گفت: امسال با اقدام بي همتاي دولت 60 ميليارد تومان در بخش هرس باغات چاي اختصاص پيدا كرد اما متاسفانه تا امروز يك قدم براي استفاده از اين تسهيلات برداشته نشده است.

وي با بيان اينكه باغدارانی كه زمستان به هرس باغات خود پرداختند 30 درصد كمتر در بخش سوختگي مزارع چاي خسارت ديدند، اذعان داشت: تازماني كه سازمان چاي به عنوان خريدار بزرگ اين محصول عمل مي كند و در زمينه مسائل ديگر چاي با قدرت وارد نمي شود، مشكلات پابرجاست.

نجفی بیان داشت: در اصلاح باغات چاي و آبياري تحت فشار باید اقدامات اساسي انجام شود تا از ميزان اين آسيب ها در آينده كاسته شود.

وی در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه گرماي هوا در زمان برداشت برنج برعکس خسارت چای موجب افزايش ميزان و كيفيت توليد اين محصول شد، گفت: متاسفانه به دليل واردات از گذشته، بازار برنج داخلي با ركود مواجه شده است كه خوشبختانه با تصميمات اخير دولت در افزايش تعرفه واردات، ممنوعيت ورود برنج خارجي تا آذر ماه، جلوگيري از توزيع برنج وارداتي گذشته، خريد توافقي برنج كيفي، تامین نیازدستگاههاي دولتي و بانك ها از برنج داخلی شاهد رونق و شكوفايي بازار برنج خواهيم بود.

استاندار گيلان با بيان اينكه آمار تورم در 12 ماهه منتهی به مرداد ماه در كشور 22.3 در صد اعلام شده است، افزود: در همين مدت این شاخص در گيلان از متوسط ميانگين كشوری 2 درصد كمتر است.

وي با بيان اينكه دولت تورم ناشي از سوء مديريت و تحريم هاي ناجوانمردانه را كاهش داده است، اظهارداشت: دولت بحث تدبير و آرامش را از اركان اصلي خدمت خود مي داند و با سياست هاي عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدبير دولتمردان اين آرامش نصيب مردم شده است.

نجفی همچنين با اشاره به اهميت توسعه لاهيجان یادآورشد: همانطور که بحث منطقه ويژه اقتصادي آستارا را به سرانجام رسانديم منطقه ويژه لاهيجان را نیز اجرایی می کنیم.

وی با اشاره به تغيير و تحولات مديريتي، اين تغييرات را ناشي از زمينه سازي براي افزايش سطح كار و تلاش دانست و با بيان اينكه فرماندار جديد لاهيجان فردي با تجربه و سابقه مناسب است از زحمات فرماندار پيشين اين شهرستان نيز قدرداني كرد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به بیست و سوم شهریور سالروز در گذشت شیون فومنی شاعر مردمی گیلان، یاد و خاطره وی را گرامیداشت.

نماينده لاهيجان و سياهكل نيز در اين نشست با قدرداني از خدمات دولت تدبير و اميد دريكسال گذشته گفت: زمانيكه رهبرمعظم انقلاب از دولت حمايت مي كند اگر كسي برخلاف فرمايشات ايشان عمل كند خيانت كرده است.

ابوذر نديمي به مسائل و مشكلات لاهيجان نيز اشاره كرد و افزود: تكميل پروژه هاي مهم مجتمع فرهنگي و ورزشی، بيمارستان، منطقه ويژه اقتصادي و جاده بام سبز به دريا از خواسته هاي مردم لاهيجان است.

حجت الاسلام المسلمين عبدالله زاده امام جمعه لاهيجان نيز در اين نشست با اشاره به حمايت هاي رهبر معظم انقلاب از دولت گفت : همه  در استان گيلان وظيفه دارند از نمايندگان دولت براي خدمت به مردم پشتيباني كنند.

به گزارش مهر، در ادامه اين نشست با قدر داني از زحمات " محمد عليزاده " فرماندار سابق لاهيجان " كاظم كسرايي " به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن